Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

BAG/WOZ werkvoorbereider

Wolvenhoek 1, 5211 HH 's-Hertogenbosch, Nederland

Sluit over 12 dagen
75 36 Noord-Brabant

Begindatum:

2 sept 2025

Einddatum:

1 sept 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

2 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving Een werkvoorbereider is medeverantwoordelijk voor het verkrijgen en beheren van een actueel, tijdig en volledig bestand ten behoeve van de uitvoering van de Wet waardering onroerende zaken (WOZ) en de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG).

De werkvoorbereider gaat samen met de collega-werkvoorbereiders de volgende taken verrichten:

  • Bijhouden en onderzoeken van de BAG- en WOZ-objectafbakening (splitsing/samenvoeging/huisnummering).
  • Koppelen van verblijfsobjecten en panden
  • Bijhouden van aan- en verbouw.
  • Tijdig registreren en archiveren van brondocumenten conform wettelijke vereisten en termijnen.
  • Het onderhouden, controleren en verbeteren van de objectkenmerken.

Dit alles naar aanleiding vergunningen, digitale bouwtekeningen, luchtfotos, bezwaarschriften, permanente marktanalyse (PMA), kadastrale mutaties en andere constateringen/terugmeldingen.

Het inwerken dient op kantoor plaats te vinden. Wanneer zelfstandig klaar om het werk op te pakken mag dit voor maximaal vijftig procent vanuit huis verricht worden.

Eisen

  • De kandidaat heeft een WO diploma. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar cv.
  • De kandidaat heeft een afgeronde WOZ en BAG opleiding. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar cv.
  • De kandidaat heeft minimaal 4 jaar aantoonbare kennis en recente werkervaring in een dergelijke rol met WOZ/BAG. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar cv.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare kennis en recente werkervaring in een dergelijke rol met WOZ/BAG in de regio 's-Hertogenbosch. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar cv.
  • De kandidaat heeft recente werkervaring en kennis van Key2BAG en Key2Belastingen. Dit blijkt duidelijk uit haar/zijn cv.
  • De kandidaat heeft recente ervaring met Djuma en Ortax. Dit blijkt duidelijk uit haar/zijn cv.

Wensen en competenties

Wensen

  • Training in samenhang tussen BAG en WOZ. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar cv.

Competenties

  • De kandidaat is precies, nauwgezet, leergierig, affiniteit met applicaties en systemen en een aanpakker.

Organisatie en team

Afhankelijk van de trajecten veelal op stadskantoor. Na de inwerkperiode is gedeeltelijk thuiswerken bespreekbaar (maximaal 50%).

Gespreksinformatie

Met de top 3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.

De gesprekken vinden plaats op maandagmorgen 21 juli 2025. De uitnodigingen voor deze gesprekken worden uiterlijk donderdag 17 juli 2025 verzonden.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Dienstencategorie Andere diensten CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur