Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Vastgoedmanager

Gemeente Nieuwegein

Stadsplein 1, 3431 LZ Nieuwegein, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Utrecht

Begindatum:

1 jun 2022

Einddatum:

1 sept 2022

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

6 mei 2022

Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.

De afdeling Support
De afdeling support bestaat uit 4 teams: Vastgoed, Interne Dienstverlening, Beheer & Uitvoering en Regie & Advies. De missie van de afdeling is:

Wij zijn er trots op dat wij gewaardeerd worden om onze professionele dienstverlening, waardoor we met plezier ons werk doen.Je herkent ons aan een klantgerichte houding en een proactieve opstelling. Wij hebben oog voor innovatie en verbinding met onze omgeving.

Team Vastgoed
Vanuit het team Vastgoed geven we vorm aan het realiseren, beheren en exploiteren van het maatschappelijk vastgoed van Nieuwegein. We werken samen met onze partners en inwoners aan een bloeiende Nieuwegeinse samenleving waarin iedereen zijn of haar steentje kan bijdragen. We willen eraan bijdragen dat inwoners zoveel als mogelijk op eigen kracht, goed en gezond, kunnen leven. En als dat (even)niet lukt, bieden wij tijdelijk ondersteuning en bescherming zolang dat nodig is. We willen stimuleren dat Nieuwegeiners zich dicht bij huis zinvol en gezond kunnen ontspannen, in hun vrije tijd van alles kunnen ondernemen en anderen kunnen ontmoeten. Goede voorzieningen zijn daar een belangrijk onderdeel van.

Opdracht
Als Vastgoedmanager vertaal je de vastgestelde strategische kaders voor het maatschappelijk vastgoed (het portfoliomanagement) naar het beleid per object (het assetmanagement).
Samengevat stuur jij op 3 aspecten.

  1. Maatschappelijk effect: draagt de inzet van vastgoed op effectieve wijze bij aan het beoogde maatschappelijk resultaat?

  2. Vastgoed: wordt het vastgoed daarbij optimaal benut en ingezet?

  3. Financieel: worden de beschikbare middelen doelmatig ingezet?

Wat neem je mee?
We zoeken een proactieve, innovatieve en resultaatgerichte vastgoedmanager. Je hebt gevoel voor de politieke context waarin je werkt. Anderen ervaren jou als een deskundige gesprekspartner met goede communicatieve vaardigheden. Jij weet hoe je moet omgaan met uiteenlopende belangen en bent in staat om deze op één lijn brengt. Daarnaast is het van belang dat je ook analytisch en financieel sterk bent onderlegd. Je hebt ervaring met projectmatig en integraal werken.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Vastgoedmanager;
3. Aantoonbare kennis van en werkervaring met het Bouwbesluit én de Nen-Normen (benoem dit duidelijk in het cv.).

Gunningscriteria (weging)
4. Een afgeronde opleiding Bouwkunde of vergelijkbaar op minimaal hbo bachelor niveau (20 punten); 
5. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Vastgoedmanager (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met Maatschappelijk Vastgoed (benoem dit duidelijk in het cv.) (30 punten);  
7. Aantoonbare werkervaring met financiële vastgoedexploitaties (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het werken bij een 50.000+ gemeente (10 punten).

Competenties

  • Proactieve, resultaatgerichte teamspeler;

  • Innovatief;

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;

  • Weet om te gaan met tegenstrijdige belangen;

  • Analytisch;

  • Projectmatige vaardigheden/integraal werken.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 23 mei 2022, in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 20 mei 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.