Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Informatiebeheer

Gemeente Nieuwegein

Stadsplein 1, 3431 LZ Nieuwegein, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 28 Utrecht

Begindatum:

1 jul 2022

Einddatum:

1 okt 2022

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

23 jun 2022

Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.

Opdracht
De afdeling Support van de gemeente Nieuwegein is tijdelijk op zoek naar een medewerker informatiebeheer (DIV).

We willen meer digitaal werken. De projecten die op dit moment in uitvoering zijn gaan over substitutie, digitale handtekening en digitale verzending van documenten. Daarnaast wordt gewerkt aan het digitaal archief en hebben we nog een aantal vernietigingsrondes om uit te voeren.

Jouw werkzaamheden
Je bent als medewerker Informatiebeheer verantwoordelijk voor het uitvoeren van de volgende taken:

  • Selecteren en vernietigen van proces gebonden informatie (zowel analoog als digitaal);

  • Uitvoeren van werkzaamheden in het kader van substitutie (gereed maken voor scanning/scannen/controleren/valideren);

  • Verwerken van inkomende en uitgaande e-mails;

  • Uitvoeren van controles op gescande documenten;

  • Registeren/toekennen van meta-data van proces gebonden informatie;

  • Afhandelen van vragen van (vak)medewerkers (beschikbaar stellen van informatie);

  • Je hebt inzicht in de bedrijfs-en werkprocessen van een gemeentelijke organisatie en kennis van proces- en zaakgericht werken;

  • Je beschikt over communicatieve- en sociale vaardigheden en je hebt een klantgerichte en open houding.

Vereisten / knock-out criteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Medewerker informatiebeheer/DIV bij een overheidsinstantie;
2. Minimaal een afgeronde opleiding op mbo niveau 4;

Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als Medewerker informatiebeheer/DIV binnen een overheidsinstantie (50 punten);
4. Een afgeronde opleiding SOD1 of vergelijkbare opleiding op het gebied van Informatiemanagement / Informatiebeheer (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv.) (35 punten);
5. Beschikbaar per 1 juli 2022 voor 28 uur per week (15 punten).

Competenties

  • Communicatief;

  • Precies werken;

  • Digitaal zeer vaardig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 29 juni 2022 of donderdag 30 juni 2022 en zullen fysiek op het stadshuis in Nieuwegein plaatsvinden. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdagmiddag 28 juni 2022 of woensdagochtend 29 juni 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.