Stadsplein 1, 3431 LZ Nieuwegein, Nederland
Begindatum:
1 jul 2022Einddatum:
1 okt 2022Uren per week:
28Publicatiedatum:
23 jun 2022Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.
Opdracht
De afdeling Support van de gemeente Nieuwegein is tijdelijk op zoek naar een medewerker informatiebeheer (DIV).
We willen meer digitaal werken. De projecten die op dit moment in uitvoering zijn gaan over substitutie, digitale handtekening en digitale verzending van documenten. Daarnaast wordt gewerkt aan het digitaal archief en hebben we nog een aantal vernietigingsrondes om uit te voeren.
Jouw werkzaamheden
Je bent als medewerker Informatiebeheer verantwoordelijk voor het uitvoeren van de volgende taken:
Selecteren en vernietigen van proces gebonden informatie (zowel analoog als digitaal);
Uitvoeren van werkzaamheden in het kader van substitutie (gereed maken voor scanning/scannen/controleren/valideren);
Verwerken van inkomende en uitgaande e-mails;
Uitvoeren van controles op gescande documenten;
Registeren/toekennen van meta-data van proces gebonden informatie;
Afhandelen van vragen van (vak)medewerkers (beschikbaar stellen van informatie);
Je hebt inzicht in de bedrijfs-en werkprocessen van een gemeentelijke organisatie en kennis van proces- en zaakgericht werken;
Je beschikt over communicatieve- en sociale vaardigheden en je hebt een klantgerichte en open houding.
Vereisten / knock-out criteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Medewerker informatiebeheer/DIV bij een overheidsinstantie;
2. Minimaal een afgeronde opleiding op mbo niveau 4;
Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als Medewerker informatiebeheer/DIV binnen een overheidsinstantie (50 punten);
4. Een afgeronde opleiding SOD1 of vergelijkbare opleiding op het gebied van Informatiemanagement / Informatiebeheer (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv.) (35 punten);
5. Beschikbaar per 1 juli 2022 voor 28 uur per week (15 punten).
Competenties
Communicatief;
Precies werken;
Digitaal zeer vaardig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 29 juni 2022 of donderdag 30 juni 2022 en zullen fysiek op het stadshuis in Nieuwegein plaatsvinden. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdagmiddag 28 juni 2022 of woensdagochtend 29 juni 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.