Laan van Puntenburg 100, 3511 ER Utrecht, Nederland
Begindatum:
1 okt 2022Einddatum:
31 dec 2023Uren per week:
36Publicatiedatum:
23 sept 2022Inhuuropdracht Functie/Opdracht: integratiespecialist Locatie: Thuiswerkplek / Utrecht Startdatum: 10-10-2022 Einddatum: 09-10-2023 Optie op verlenging: JA Uren per week: 36 Uiterlijk aanbieden voor: 27-09-2022 17:00 Selectiegesprekken zijn op: in week van 03-10-2022 Maximum tarief: € 95,00 Let op: Bovenstaand maximum tarief is een maximaal all-in uurtarief, dus inclusief o.a. reiskosten en eventuele vergoedingen en inclusief de fee(s) voor onze contractmanager FastFlex. Het door jou aangeboden tarief is bepalend bij de selectie van kandidaten en is indicatief, dit houdt in dat NS nog onderhandelt over tariefsverlaging. ___________________________________________________________________________________________________ Daarom wil je als integratiespecialist bij NS werken
Binnen NS speelt IT een hoofdrol in alle processen. We zijn afhankelijk van goede en betrouwbare IT om onze treinen te laten rijden, reisinformatie te geven en onderhoud aan de treinen te kunnen doen. Zelfs een goede bak koffie verkopen we via IT! In onze projecten en het onderhoud dat wij doen hebben vele partijen een rol. Daarom stellen we hoge eisen aan de IT-dienstverlening van NS en is de kwaliteit van de geleverde software erg belangrijk. Hiervoor wisselen we veel informatie uit tussen verschillende partijen en systemen. Jij bent, om informatie binnen en buiten NS beschikbaar te stellen, als integratiespecialist een onmisbare schakel. Jou taak is om de Informatie die nodig om applicaties te laten functioneren, te delen met externe partijen en (IOT)sensordata ontsluiten ten behoeve van analyse en operationele sturing. Hier zullen allerlei verschillende hostingomgevingen aan bod komen zoals cloud (zowel private als public) en ook SAAS en met een scala aan technologieën (API’s, Red Hat Fuse, etc. via ons Hybride IntergatiePlatform). Dankzij jouw inhoudelijke kennis ben jij van onschatbare waarde bij het:
De Catharijnetoren in Utrecht is jouw thuisbasis. Op dit moment werken wij deels op kantoor en deels vanuit huis. We blijven in verbinding door middel van videoconferencing met Teams. Je gaat werken bij het dynamische organisatieonderdeel NS Stations, waar NS Retail, Ketendiensten, Vastgoedmanagement en IT op een agile wijze hand in hand samenwerken. Bij NS Stations streven we naar continu leren, ontwikkelen en verbeteren door zowel NS Stations als de medewerkers die er werken om zo in een voortdurend veranderende omgeving aan steeds veranderende behoeftes van onze klanten en reizigers te blijven voldoen. De doelstellingen van NS Stations liggen op gebied van zorgdragen en ontwikkelen van ons vastgoed; verantwoord retailen en een “all-day-relevance” to-go productaanbod in de winkels op het station; Nog meer verbeteren van de vervoersketenaanbod voor de reiziger, (zoals OV-fiets, fietsparkeren en autoparkeren P+R) en bieden van goede service en informatie aan onze reizigers op en rondt het station (zoals toiletten, bagagekluizen e.d.) Dit zijn de functie eisen
Aanvullend:
|
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen één werkdag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.