Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Directiesecretaresse

Gemeente Woerden

Blekerijlaan 14, 3447 GR Woerden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Onbekend 36 Utrecht

Begindatum:

20 dec 2021

Einddatum:

1 apr 2022

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

23 nov 2021
In een dynamische en uitdagende omgeving zorg jij voor planning, overzicht en rust. Van snel schakelen, nauw samenwerken en complexe taken krijg jij energie en jouw positieve persoonlijkheid past goed binnen het team.
Je werkt voor de drie directieleden

Wat ga je doen?

Je dag zal gevuld zijn met acties die voortkomen uit de mail en agenda’s van de drie directie.
Zoals:
 
  • Complex agendabeheer: niet alleen het inplannen van de afspraak maar ook alle faciliteiten rondom de afspraak organiseren. Het is jouw verantwoording dat de dag van de directeur, klopt van A tot Z;
  • Verbanden leggen tussen de e-mail en agenda en hier naar handelen;
  • Op verzoek verstrek je informatie en/of verwijs je door (je bent hierin kritisch en je kunt een goede inschatting maken van de wijze waarop een verzoek moet worden afgehandeld);
  • Zelfstandige behandeling e-mail van de directieleden;
  • Je helpt mee in het proces rondom de directievergaderingen, in samenwerking met de algemeen directeur en directiesecretaris help je bijv. de vergaderingen van de directie voorbereiden en afhandelen;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor mensen van binnen en buiten de organisatie;
  • Vervanging van collega’s van team bestuurs- en directiesecretariaat bij afwezigheid;
  • Helpt bij allerlei andere voorkomende secretariële en overige en representatieve taken


Je werkplek
Wij werken met het principe ‘kies je werkplek bewust’. Als secretaresse ben je een bekend gezicht en benaderbaar. Daarom werk je een deel van je tijd letterlijk rondom het bestuur en directie van de gemeente.
Vaak in het gemeentehuis Woerden, soms in Stadskantoor Oudewater en een deel van je tijd thuis.
 
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.