Projectleider Implementatie Financieel Pakket: IFinancien

Montferland

Bergvredestraat 10, 6942 GK Didam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 28-32

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 nov 2025

Uren per week:

28-32

Publicatiedatum:

23 jan 2025

Organisatie
Montferland is een gemeente in het oosten van de provincie Gelderland. Met een oppervlakte van ca. 110 km² en ruim 36.000 inwoners. De gemeente bestaat uit 12 kernen: Azewijn, Beek, Braamt, Didam, 's-Heerenberg, Kilder, Lengel, Loerbeek, Loil, Nieuw-Dijk, Stokkum en Zeddam. Het gemeentebestuur is gevestigd in Didam.

Opdracht
Wij zijn voornemens op zeer korte termijn PinkRoccade de opdracht te verstrekken tot het leveren van een nieuwe financiële applicatie te weten I-Financiën. Wij zoeken een projectleider die in staat is een dergelijk pakket goed te implementeren binnen onze gemeentelijke organisatie. De gemeentelijke organisatie moet op 1 januari 2026 succesvol met dit systeem kunnen werken. We zoeken dus iemand die weet welke disciplines er vanuit de gemeentelijke organisatie aangehaakt moeten worden en die in staat is de wensen vanuit de organisatie te vertalen naar de juiste en gewenste werking binnen dit systeem. PinkRoccade verzorgt overigens de technische implementatie van het systeem.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 28 uur per week beschikbaar (werkdagen en tijden kunnen variëren), waarvan minimaal 24 uur op kantoor;
3. Aantoonbare werkervaring met implementeren van het product I-Financiën van PinkRoccade bij een gemeentelijke (benoem minimaal 1 voorbeeld apart in het cv).

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het verantwoordelijk zijn voor de implementatie van I-Financiën van PinkRoccade binnen een gemeentelijke organisatie (35 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als senior Financial bij een gemeentelijke organisatie (35 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met veranderingsmanagement bij een gemeente (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten);
7. Uiterlijk beschikbaar per 1 maart 2025 voor minimaal 28 uur per week (20 punten).

Voor de zzp;er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen Deze moet voor aanvang eerste werkdag aanwezig zijn.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.