Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

BD Senior beleidsmedewerker

Turfmarkt 147, 2511 DP Den Haag, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Zuid-Holland

Begindatum:

1 nov 2022

Einddatum:

1 mei 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

20 sept 2022

Omschrijving van de opdracht

Functiebenaming en beschrijving werkzaamheden

Je werkt in het team Forensische Zorg. Het team is op zoek naar een ervaren seniorbeleidsmedewerker die zorgt voor de verwerkelijking van de beleidsdoelen van de forensische zorg en van het coalitieakkoord. Dat doe je door het ontwikkelen, (laten) implementeren en evalueren van beleid. Je stelt daartoe beleidsnotities, -adviezen en plannen op. Hierbij heb je oog voor de verwevenheid van de forensische zorg met aanpalende, complexe beleidsterreinen zoals de GGZ en het sociaal domein. Je kan goed omgaan met abstractere onderwerpen en niet duidelijk omlijnde keuzefactoren en kaders. Je haalt kennis en signalen op en weet resultaat te bereiken door gerichte actie te nemen en goede argumenten met gezag aan te dragen. Je volgt ontwikkelingen in de politiek, in de sector, in aanpalende beleidsterreinen en in de samenleving, en adviseert over de betekenis van die ontwikkelingen voor de forensische zorg. Hierbij heb je oog voor de korte én voor de langere termijn. Ook houd je rekening met politieke, maatschappelijke en organisatorische vraagstukken, politieke haalbaarheid en uitvoerbaarheid. Je bent betrokken bij het politiek secretariaat, onder meer door het opstellen van kamerbrieven en het beantwoorden van kamervragen. Je onderhoudt contacten met partijen in het forensisch veld, zoals de DJI, zorgaanbieders, belangenorganisaties, 3RO en het ministerie van VWS; en je bereidt hoogambtelijke en politieke overleggen met deze partijen voor. Waar nodig bereidt je complexe projecten voor, en stuurt deze aan. Je bent flexibel inzetbaar voor uiteenlopende beleidsvraagstukken op het terrein van de forensische zorg.

Competenties:

  • Bestuurssensitiviteit;

  • Klantgerichtheid;

  • Organisatiesensitiviteit;

  • Omgevingsbewustzijn;

  • Samenwerken;

  • Plannen en organiseren;

  • Creativiteit. 

De Eisen

  • VOG Bij eventuele gunning levert de Kandidaat voorafgaand aan de startdatum bij de inhurende manager, een rechtsgeldig VOG in welke niet langer dan 6 maanden voorafgaand aan de beoogde startdatum is afgegeven, organisatie specifiek is én betrekking heeft op de aard van de uit te voeren diensten/werkzaamheden.

  • De kandidaat is beschikbaar voor 36 uur per week.

  • De Kandidaat heeft een afgeronde wetenschappelijke opleiding of daarmee vergelijkbaar werk- en denkniveau.

  • U heeft een persoonlijke motivatie van de kandidaat toegevoegd waarin hij/zij toelicht waarom zij geschikt is voor deze functie en wat hij/zij voor ons zou kunnen en willen betekenen (maximaal 200 woorden – niet in de 3e persoon geschreven).

  • De kandidaat is uiterlijk 10 november 2022 beschikbaar

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Inschrijver vult hieronder de naam van de Kandidaat in en het telefoonnummer voor het maken van een eventuele afspraak voor een Interview.

  • Inschrijver vult hieronder de NAAM en Functie in van de persoon die de eventuele overeenkomst ondertekent. Dit is de rechtsgeldig tekenbevoegde wat blijkt/volgt uit het uittreksel van de KvK of een door deze rechtsgeldig tekenbevoegde gevolmachtigd persoon. Indien een volmacht van toepassing is dient deze in de map bij deze vraag te worden gevoegd.

  • Beschikbaarheid (indien niet al als eis opgenomen)

  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het werken in een politiek en bestuurlijk gevoelige omgeving.

  • De aangeboden kandidaat beschikt over kennis en ervaring met het managen van een veranderproces.

  • De aangeboden Kandidaat heeft aantoonbaar succesvol werkervaring in tenminste twee beleidsvraagstukken dan wel twee domeinen: beleid, uitvoering, inspectie.

  • Kandidaat heeft aantoonbaar affiniteit met een of meer van de volgende thema’s: keten- of netwerksamenwerking, opdrachtgeverschap uitvoeringsorganisaties, zorgeconomie, implementatie-projecten, informatievoorziening.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.