Management assistent

Martini Ziekenhuis

Van Swietenplein 1, 9728 NT Groningen, Nederland

Sluit over 13 dagen
Geen maximum 24 Groningen

Begindatum:

12 mei 2025

Einddatum:

11 jul 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

13 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
Voor het MZH zijn wij op zoek naar een Managementassistent Centrale Opleidingscommissie op basis van detachering voor  24 uur per week. Ondersteunt het Dagelijks Bestuur Centrale Opleidings commissie (COc) en vervangt de managementassistente van de Medische Vervolgopleidingen (MVO) tijdens vakanties en bij afwezigheid.

De COc is een commissie van opleiders/medisch specialisten, vertegenwoordiging van de arts-assistenten (aios) en andere betrokkenen bij de medische vervolgopleidingen. De managementassistente van de COc werkt binnen de Martini Academie en werkt nauw samen met het Dagelijks Bestuur COc, de coördinator medische vervolgopleidingen en de onderwijskundigen MVO.

Taken

  • Kwaliteitscyclus opleidingen (i.s.m. coördinator)

    • Visitaties (interne- en proef): planning, organiseren vergaderingen, organiseren stukken en notuleren i.s.m. coördinator

    • Opleidingsjaargesprekken onder voorzitterschap DB: planning, organiseren vergaderingen, organiseren stukken i.s.m. coördinator, notuleren i.s.m. ambtelijk secretaris

  • DB ondersteuning:

    • DB en plenaire vergaderingen i.s.m. ambtelijk secretaris: (jaar)planning, organiseren vergaderingen (incl. stukken), notuleren, presentielijst

    • Werkgroep Interne Kwaliteit: planning, organiseren vergaderingen, organiseren stukken en notuleren i.s.m. coördinator.

  • 1e aanspreekpunt mailbox COc en aannemen telefoon

  • Beheer interne pagina’s/applicaties COc (SharePoint, intranet, Reconcept, Zenya)

  • Archivering, redigeren + verzorgen correspondentie

  • Beheer ledenlijst/distributielijst leden en toehoorders COc

  • Tweewekelijks overleg met de voorzitter en ambtelijk secretaris COc

  • Werkinstructies maken/actualiseren van secretariële werkzaamheden + initiëren (uitvoeren) procesverbetering

Sectie MVO

  • Deelnemen aan sectie-overleggen zoals strategie en team-overleggen

  • Klimaatbesprekingen: planning en aanleveren rapportages

  • Faciliteren van de Arts Assistentendag en opleidingsdag i.s.m. managementassistent MVO en  Onderwijskundige

Eisen

  • Akkoord met de inleenovereenkomst (zie leveranciersdossier) NB: Er staat een puntentelling genoemd, deze is niet van toepassing. Alle vragen worden daarom ook beoordeeld met een '0'.

  • Aanbieder houdt rekening met inhouding genoemd in artikel 10.5

  • Ik verklaar bovenstaande gegevens naar waarheid te hebben ingevuld.

  • Kandidaat wordt ingezet op basis van detachering/uitzenden

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur