Van Swietenplein 1, 9728 NT Groningen, Nederland
Begindatum:
16 sept 2024Einddatum:
1 apr 2025Uren per week:
32Publicatiedatum:
29 aug 2024Voor het martiniziekenhuis zoeken wij een ServiceDesk medewerker.
Voor 32-36 uur per week
Jouw rol in het team
Je pakt ICT-incidenten, serviceverzoeken op, registreert ze en handelt ze waar mogelijk af. Je handelt Telefonische calls "skilled" af, Complexe meldingen zet je door naar 2e-lijns ondersteuners.
Binnen je functie ben je alert op dreigende (ver)storingen, signaleer je ze en los je ze op of schakel je derden in. Daarnaast beheer en bewaak je een domein binnen IT-Services en gebruikersrechten en werkplekken.
Je documenteert, registreert en onderhoudt (wijzigingen in) gegevens betreffende werkplekken en gebruiksrechten en stelt deze beschikbaar.
Handleidingen en procedures stel je samen en je verzorgt instructies aan gebruikers.
Over het team
De unit IT-Services is onderdeel van de Stafdienst ICT. We werken volgens de ITIL-principes en hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Als afdeling bestaan we uit ca. 7 medewerkers, die een “skilled” ICT-helpdesk bemensen en verantwoordelijk zijn voor de afhandeling van incidenten, een aantal serviceverzoeken en standaard wijzigingen. Binnen ons team staan we graag voor elkaar klaar waarbij een goede sfeer ook een belangrijke factor is. Ook het beheer van werkplekken en het ondersteunen van gebruikers op de werkplek behoort tot ons werk. Het Martini Ziekenhuis maakt gebruik van een virtuele werkplek.
Wij vragen van jou
Diploma mbo-ICT.
Minimaal twee jaar werkervaring in het ICT vakgebied en je beschikt over actuele kennis
Ruime ervaring op een support- of helpdesk
Belangrijk is dat je zelfstandig kunt werken en een klantgerichte en klantvriendelijke werkwijze hebt. Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, geduld en doorzettingsvermogen. Daarnaast ben je initiatiefrijk en werk je systematisch en oplossingsgericht. Je bent collegiaal, integer en betrouwbaar.
Eisen
Akkoord met de inleenovereenkomst (zie leveranciersdossier) NB: Er staat een puntentelling genoemd, deze is niet van toepassing. Alle vragen worden daarom ook beoordeeld met een '0'.
Aanbieder houdt rekening met inhouding genoemd in artikel 10.5
Ik verklaar bovenstaande gegevens naar waarheid te hebben ingevuld.
Hierbij bevestig ik dat indien de kandidaat is aangeboden op basis van bemiddeling, de aanbieding is voorzien van een open calculatie van de verdeling tussen het ZZP tarief en de bureaumarge. Indien deze open calculatie ontbreekt zal de aanbieding niet in behandeling genomen worden.
Je beschikt over een diploma mbo-ICT.
Minimaal twee jaar werkervaring in het ICT vakgebied en je beschikt over actuele kennis.
Ruime ervaring op een support- of helpdesk.
Wensen
Kies de juiste contractvorm (kies maximaal één optie) Keuzemogelijkheden:
Kandidaat is ZZP'er, vrijgesteld van BTW en wordt ingezet op basis van bemiddeling (0 Punten)
Kandidaat is ZZP'er, wordt ingezet op basis van tussenkomst (Door Belastingdienst goedgekeurde overeenkomst, afgesloten tussen ZZP en aanbieder) (0 Punten)
Kandidaat wordt ingezet op basis van detachering/uitzenden (0 Punten)