thumbnail
Kwaliteitsmedewerker Administraties Werk en Inkomen

Leidschendam-Voorburg

Kon. Wilhelminalaan 2, 2264 BM Leidschendam, Nederland

Sociaal Domein
Sluit vandaag
Geen maximum
32 tot 36 Zuid-Holland

Publicatiedatum:

11-05-2022

Sluitingsdatum:

20-05-2022

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32 tot 36

Organisatie
Leidschendam-Voorburg is een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. We werken met zo’n 680 mensen aan de gezamenlijke ambitie om ons te ontwikkelen naar een wendbare en sensitieve organisatie. We stellen onze inwoners en maatschappelijke opgaven centraal en zijn een zelfbewuste samenwerkingspartner voor de lokale en regionale partners. We doen dat door verbinding te maken, vertrouwen te geven en verantwoordelijkheid te nemen.

De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. We werken informatiegestuurd, klantgericht en er is veel ruimte voor initiatief. We bieden onze medewerkers de faciliteiten om hybride te werken. Dit maakt het mogelijk om te werken waar en wanneer dat het beste past bij het type werk dat we doen.

WIJZ
Binnen de afdeling WIJZ werken wij met diverse teams samen op het gebied van Werk, Inkomen, Jeugd en Zorg.

Wij verzorgen de complete dienstverlening, in samenwerking met onze partners, binnen het sociaal domein in Leidschendam-Voorburg. Dit doen wij ook op het gebied van werk en inkomen voor de gemeenten Wassenaar en Voorschoten, waarbij wij voor Wassenaar ook de leerplichtwet uitvoeren.

Plezier en hard werken gaan hand in hand binnen WIJZ en hierbij is de klant altijd ons uitgangspunt. Wat heeft iemand of een gezin nodig van ons? Waar kunnen wij ondersteuning bieden en toegevoegde waarde leveren? Samenwerking en team overstijgend verantwoordelijkheid nemen is hierin essentieel.

In de snelheid van alle ontwikkelingen binnen het sociaal domein inspireren we elkaar tot nieuwe ideeën. Van medewerkers vragen wij een open houding, (eigen) verantwoordelijkheid en flexibiliteit. We nodigen elkaar uit om vanuit betrokkenheid, respect en waardering samen te werken. Deze manier van werken draagt bij aan de groei van onze teams en die van jou.

Opdracht
Als kwaliteitsmedewerker ben je de vraagbaak voor de Administraties van Werk en Inkomen. Je coördineert werkzaamheden en coacht medewerkers op de uitvoering van hun taken. Je werkt nauw samen met de teamleider, regisseurs, kwaliteitsmedewerkers en functioneel beheerders.

  • Je bent vraagbaak voor en geeft voorlichting en instructies aan de medewerkers van de Uitkeringsadministratie, Debiteurenadministratie en Financiële Administratie van team Ondersteuning.

  • Je stelt werkinstructies op en houdt deze up-to-date.

  • Je verricht kwalitatief en kwantitatief onderzoek o.a. aan de hand van het KIC-systeem en stelt sturingsinformatie en rapportages op.

  • Je draagt bij aan het implementeren van nieuwe wet- en regelgeving, werkprocessen en werkafspraken.

  • Je denkt mee over vraagstukken die betreffen de financiële aansluitingen zoals die tussen de Suite voor Werk en Inkomen en de boekhouding van de gemeenten LV, Voorschoten en Wassenaar

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding.
2. Aantoonbare kennis van de Participatiewet opgedaan d.m.v. werkervaring of een afgeronde cursus/opleiding.
3. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.

Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het werken bij een gemeente/gemeenten (25 punten).
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als kwaliteitsmedewerker Werk en Inkomen (35 punten)
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een Uitkeringsadministratie, Debiteurenadministratie of Financiële Administratie van een gemeente (30 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met het werken met de suite voor Werk en Inkomen van Centric (10 punten).

Competenties
- Verantwoordelijkheid;
- Kwaliteitsgerichtheid;
- Klantgerichtheid;
- Oordeelsvorming;
- Analytisch vermogen.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 25 mei 2022 van 09.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 24 mei 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek je droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs zo snel mogelijk contact met je opnemen. Na (telefonisch) contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Kwaliteitsmedewerker Administraties Werk en Inkomen die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.