Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Inkoopadviseur

Gemeente Leidschendam-Voorburg

Kon. Wilhelminalaan 2, 2264 BM Leidschendam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 tot 36 Zuid-Holland

Begindatum:

15 aug 2022

Einddatum:

15 nov 2022

Uren per week:

32 tot 36

Publicatiedatum:

24 jun 2022

Organisatie
Leidschendam-Voorburg is een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. We werken met zo’n 680 mensen aan de gezamenlijke ambitie om ons te ontwikkelen naar een wendbare en sensitieve organisatie. We stellen onze inwoners en maatschappelijke opgaven centraal en zijn een zelfbewuste samenwerkingspartner voor de lokale en regionale partners. We doen dat door verbinding te maken, vertrouwen te geven en verantwoordelijkheid te nemen.

De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. We werken informatiegestuurd, klantgericht en er is veel ruimte voor initiatief. We bieden onze medewerkers de faciliteiten om hybride te werken. Dit maakt het mogelijk om te werken waar en wanneer dat het beste past bij het type werk dat we doen.

Afdeling
De afdeling Bedrijfsvoering werkt vraaggericht en levert ondersteuning en kwalitatief hoogwaardig en integraal advies aan alle afdelingen binnen de gemeentelijke organisatie. Bedrijfsvoering doet dit om er voor te zorgen dat de gemeente Leidschendam-Voorburg haar beleidsdoelen haalt binnen de beschikbare middelen en de gestelde kaders. De adviseurs van Bedrijfsvoering zijn onafhankelijk en geven professioneel advies op basis van wet- en regelgeving en bestuurlijke- en organisatiedoelen. De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit zo’n 108 medewerkers.

Opdracht
Het uitvoeren van aanbestedingen van leveringen, diensten en werken met daarbij de volgende werkzaamheden:

  • Zelfstandig adviseren over verschillende inkoopvraagstukken aan de interne klant;

  • Adviseren over aanbestedingsprocedures en passende contractvormen;

  • Begeleiden van voornamelijk nationale en Europese aanbestedingstrajecten op het gebied van leveringen, diensten en werken waarvan in ieder geval een Europese aanbesteding voor:

    • Vervanging financieel systeem;

    • Multifunctionals;

    • Bouwkundig storingsonderhoud;

    • Nieuwbouw stadsbeheer (bouwteam);

    • Juridische diensten.

  • Aanbesteding aanmaken en begeleiden in Mercell Source-to-Contract, zoals: aanbestedingsdocumenten, beoordelingssheets, (raam)overeenkomsten, publicatieteksten, proces-verbaal van opening, gunningadvies, afwijzing- en gunningbrieven.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal afgeronde HBO bachelor opleiding;
2. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad;

Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een (semi) overheid (25 punten);
4. Een afgeronde opleiding Nevi 1 (10 punten);
5. Een afgeronde opleiding Nevi 2 (15 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met aanbesteden in Negometrix Portal (duidelijk weergegeven in het cv) (15 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met procesbegeleiding van Europese aanbestedingstrajecten (35 punten). 

Competenties

  • Analytisch vermogen;

  • Inlevingsvermogen;

  • Overtuigingskracht;

  • Visie;

  • Initiatief.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: dinsdag en donderdag aanwezig andere uren vrij in te vullen over de resterende dagen.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 4 juli 2022 van 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 1 juli 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.