Raadhuisstraat 1, 1121 XC Landsmeer, Nederland
Begindatum:
1 sept 2022Einddatum:
1 mrt 2023Uren per week:
32 tot 36 uurPublicatiedatum:
5 aug 2022Organisatie
Werken bij de gemeente Landsmeer is werken in een gemeente met grote ambities: korte lijnen, informele werkrelaties en grote onderlinge verbondenheid. Met het organisatie ontwikkelplan zijn we gestart om als organisatie in te spelen op veranderingen waarbij we investeren in onze medewerkers, die veel ruimte krijgen om zich verder te ontwikkelen. Van onze medewerkers vragen wij dat zij actief meedenken en werken aan zowel de eigen ontwikkeling als die van de organisatie. Hiertoe biedt de gemeente Landsmeer alle kansen om jezelf te blijven ontwikkelen, nieuwe werkwijzen te ontdekken en te implementeren. Resultaatgerichtheid, verantwoordelijkheid, pro activiteit, verbinden en communicatie zijn hierbij onze sleutelwoorden.
Opdracht
een beleidsmedewerker APV en bijzondere wetten voor een functie met afwisselende taken en veel vrijheid.
Je schrijft beleid op het gebied van de APV, bijzondere wetten en Bibob;
Je geeft advies aan het gemeentebestuur en overlegt met de burgemeester;
Je coördineert de inzet van de BOA’s en voert overleg met politie, omgevingsdienst, jeugdnetwerkoverleg en verkeerscommissie;
Je werkt nauw samen met de beleidsmedewerker Openbare Orde en
Veiligheid aan de dorpse leefbaarheid in de openbare ruimte;
Je coördineert en behandelt zelf de grotere aanvragen om ontheffingen/vergunningen;
Je adviseert in handhavingszaken en bezwaar- en beroepszaken;
Je bent voorzitter van het integraal gemeentelijk handhavingsoverleg, voorzitter van het veiligheidsoverleg tijdens evenementen en secretaris van de marktcommissie.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met beleidsadvisering op het gebied van APV en bijzondere wetten;
2. Aantoonbare werkervaring met vergunning aanvragen;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met beleidsadvisering op het gebied van APV en bijzondere wetten (40 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met het aansturen van handhavers (boa) (20 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met klantcontacten op het gebied van vergunningen en handhaving (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met bezwaar en beroep procedures (15 punten).
7. Kandidaat is bereid om minimaal 3 dagen (in ieder geval maandag) per week op locatie in Landsmeer te werken (5 punten).
Competenties
Communicatief;
Analytisch;
Secuur.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 24,25 of 26 augustus 2022. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 23 augustus 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.