Projectleider Onderwijshuisvesting

Raadhuisplein 2, 2922 AD Krimpen aan den IJssel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 sept 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

2 aug 2024

Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.

Opdracht
Wat ga jij doen voor Krimpen aan den IJssel?

De gemeente zoekt een projectleider die aan de slag gaat met projecten die vallen onder het team beleid samenleven en team vastgoed. Het gaat hierbij om de volgende projecten:

  • Projectleiding bij de vernieuwbouw van één basisschool van aanbesteding tot uitvoer.

  • Begeleiding van een haalbaarheidsonderzoek bij de vernieuwing van een middelbare school.

  • Ondersteuning en advisering van de beleidsadviseur onderwijshuisvesting bij locatieonderzoek en participatie trajecten rondom de nieuwbouw van twee basisscholen.

  • De nieuwbouw van één van de gemeentelijk sportzalen;

Vereisten / knock-outcriteria

  1. 'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;

  2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

  3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider maatschappelijk vastgoed.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met onderwijshuisvesting (35 punten);

  2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in nieuwbouwprojecten als projecten m.b.t. bestaand maatschappelijk vastgoed (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met 2 voorbeelden) (25 punten);

  3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider op het gebied van Vastgoed binnen een gemeentelijke instelling (20 punten);

  4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met (gemeentelijke) financiën (15 punten);

  5. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Bouwkunde of Vastgoed (5 punten).

Competenties

  • Communicatief vaardig;

  • Teamplayer;

  • Flexibel;

  • Zelfstandig/verantwoordelijk;

  • Proactief;

  • Resultaatgericht;

  • Ondernemend.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op het Raadhuis op woensdag 28 augustus 2024 van 13.00 uur tot 15.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 26 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt met ingang van 1 januari 2024 middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u hiervan een handleiding.

  • Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast voor 12 maanden. Daarna kan maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassing aan de Opdrachtgever plaatsvinden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.