Raadhuisplein 2, 2922 AD Krimpen aan den IJssel, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Uren per week:
24Publicatiedatum:
10 mei 2022Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.
Opdracht
Baliewerkzaamheden Burgerzaken;
Aanvragen en uitreiken paspoorten, identiteitskaarten en rijbewijzen;
Verhuizingen aannemen en uittreksels afgeven;
Verklaring omtrent gedrag en overige werkzaamheden aan de balie.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Aantoonbare werkervaring op het gebied van Burgerzaken bij een gemeentelijke instelling.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Medewerker Burgerzaken bij een gemeentelijke instelling in de afgelopen 5 jaar (35 punten);
4. Een afgeronde opleiding Burgerzaken (25 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met Key2Burgerzaken (15 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met Key2Betalen (15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met Portaal (10 punten).
Competenties
Je communiceert makkelijk met alle klanten en hebt goede sociale vaardigheden.
Je vindt het prettig in teamverband te werken en je kunt goed feedback ontvangen en geven.
Je bent pas tevreden als jouw klant tevreden is, dienstverlening zit in je bloed.
Je bent integer, nauwkeurig en goed kunt omgaan met conflictsituaties.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 20 mei 2022. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 19 mei 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.