thumbnail
thumbnail

Servicedesk

KNAW

Kloveniersburgwal 29, 1011 JV Amsterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
40 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 sept 2024

Uren per week:

40

Publicatiedatum:

3 apr 2024

Organisatie
De Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW) is het forum van en voor excellente wetenschappers. De KNAW is adviesorgaan van de regering en verantwoordelijk voor vijftien instituten die met hun onderzoek en collecties bij de (inter)nationale top horen. Zelfstandige onderdelen zijn De Jonge Akademie en de Akademie van Kunsten. Zie voor meer informatie www.knaw.nl.

Opdracht
Lijkt het jou ook geweldig om te werken op verschillende locaties in Amsterdam en Den Haag? In hartje Amsterdam aan de kloveniersburgwal zit het stafbureau van de KNAW gevestigd in het Trippenhuis. Van hieruit geef je telefonische ondersteuning in het Nederlands of in het Engels aan gebruikers van diverse instituten en het bureau van de KNAW. Je werkt centraal/remote vanuit de Servicedesk, maar je zal ook regelmatig ondersteuning op de locatie van de instituten in Amsterdam en of Den Haag. Je komt te werken binnen een team van 5 enthousiaste, gezellige collega’s op de servicedesk en verzorgt de registratie en afhandeling van binnengekomen meldingen in TopDesk. Je bewaakt de algehele voortgang van alle meldingen en wijzigingen en stemt de werkplanning af met je collega’s Je signaleert tijdig vertragingen en bespreekt deze om gezamenlijk tot een oplossing te komen.

  • Je biedt ondersteuning op hardware, software en/of applicaties;

  • Je neemt telefonisch of per e-mail vragen/storingen aan van eindgebruikers;

  • Je ondersteunt, denkt mee met en adviseert eindgebruikers;

  • Je neemt deel aan een lopende projecten als M365, teams;

  • Je bent medeverantwoordelijk voor het uitbouwen en bijhouden van de kennisbank;

  • Je signaleert procesverbeteringen en doet verbetervoorstellen daarvoor;

  • Je komt in aanraking met collega’s van verschillende nationaliteiten en achtergronden.

Vereisten/ knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een Servicedesk, IT Support team of als systeembeheerder;   
3. Minimaal 3 dagen (bij voorkeur 4 dagen) fysiek op locatie kunnen werken in wisselend Amsterdam of Den Haag (1x per week).

Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring binnen een Servicedesk, IT Support team of als Systeembeheerder (30 punten);
5. Aantoonbare kennis ervaring met TOPdesk (15 punten);
6.  Aantoonbare kennis ervaring met Windows 10 en Active directory (5 punten);
7. Aantoonbare kennis ervaring met JAMF (10 punten);
8. Aantoonbare kennis ervaring met Microsoft 365 (15 punten)
9. In het bezit van ITIL V4 Foundations (15 punten);
10. Een maximum uurtarief van €58,00 exclusief btw, inclusief woon-werk verkeer en fee Flextender (10 punten).

Competenties

  • Pro-actief;

  • Zelfstandig;

  • Service gericht;

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;

  • Organisatiesensitiviteit;

  • Pragmatische attitude.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in CAO Nederlandse Universiteiten.
https://www.vsnu.nl/files/documenten/CAO_VSNU_NED_201707_201912.pdf. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Planning
De gesprekken zijn gepland op dinsdag 16 april 2024 van 08.30 uur tot 10.30 uur of 13.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 12 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De KNAW kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. Uitzend/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur

Ben jij de Servicedesk die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.