Medewerker business support A

Kenter B.V.

Dijkgraaf 4, 6921 RL Duiven, Nederland

Sluit over 15 dagen
65 24 - 32

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

10 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Medewerker Business Support 
S&O regio Noord

Overige info:
Afdeling:                      S&O regio Noord
Start-einddatum:        In overleg
Aantal uren:                24 – 38 (afhankelijk van kandidaat)
Tarief                            Marktconform, range: 60-65
Werklocatie                Leeuwarden


Omschrijving
De Medewerker Business Support is veelal werkzaam in dynamische en diverse situaties, waarin effectief handelen, overzicht behouden en afstemming met betrokkenen benodigd is. Het is een spin-in-het-web-functie waarin met veel interne contacten informatie uitgewisseld wordt en afstemming plaatsvindt.

De Medewerker Business Support in de regio is verantwoordelijk voor het ondersteunen van contractmanager en/of andere belanghebbenden binnen Service en Onderhoud. De ondersteuning bestaat uit het invoeren van correcte data in systemen, vergelijk tussen de systemen en opstellen van templates van onderhoudsrapporten (word).

Werkzaamheden

  • Opstellen onderhoudsrapporten Word (template beschikbaar) op basis van inspecties

  • Effectieve en efficiënte coördinatie van plannen/activiteiten;

  • Plannen/activiteiten zijn tijdig en conform afspraken gerealiseerd;

  • Correspondentie, rapportages en/of verslagen zijn correct en tijdig opgesteld;

  • Relevante informatie is correct en volledig verwerkt en tijdig gedeeld met belanghebbenden. Projectdata is gecontroleerd;

  • Werkzaamheden en werkprocessen zijn haalbaar en efficiënt gepland, verdeeld en uitgevoerd. Beoogde resultaten zijn gerealiseerd;

  • Het vastleggen van bestaande en aanvullende relevante technische en administratieve gegevens

  • Interne klantvragen beantwoorden (bij niet techniek gerelateerde) vraagstukken;

  • Analyseert (Data) vraagstukken (data vergelijk);

  • Ondersteuning bij afhandelen Factuurdisputen van intern klanten. 

Complexiteit van de functie zit in het begrijpen van de systemen die Kenter gebruikt. Denk hierbij aan de onderlinge verbondenheid van administratieprogramma (CRM), onderhoudsdatabase (Link2) en Geografisch informatiesysteem (ArcGIS).

Kandidaat omschrijving

  1. MBO 4;

  2. Affiniteit met aandachtsgebied energie/techniek;

  3. Juiste mix van administratieve kennis en probleemoplossend vermogen;

  4. Relevante werkervaring onder andere met het werken van diverse complexe softwarepakketten;

  5. Spin in het web.

Organisatie
Werken bij Kenter.
Bedrijven die geen minuut zonder energie kunnen, vertrouwen op Kenter. Want als het spannend wordt, klaren wij de klus. Dan komt het beste in ons naar boven. Wij hebben alle kennis in huis om een passende oplossing te bieden voor de meest complexe energievraagstukken. Van advies en meting tot realisatie en onderhoud. Samen zorgen we voor slimme, duurzame energienetwerken.

We tonen leiderschap en zorgen dat Nederland door kan. Dus als je met energie wil werken, móet je bij Kenter zijn. Jouw werk, jouw toekomst. Draagt zorg voor ondersteuning in commercieel-administratieve en/of technisch-administratieve zin van het verkoopproces en/of leveringsproces en monitoort de voortgang van opleveringstrajecten en de kwaliteit van services, binnen geldende richtlijnen en procedures, teneinde te voldoen aan de klantbehoefte en de daarbij afgesproken omzet en winstgroei te realiseren.

Let op!:
Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzpconstructie vanwege de bepalingen in de wet DBA. U verklaart hierbij dat de aangeboden kandidaat geen zzp'er is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur