Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Management Assistent D

Kenter B.V.

Dijkgraaf 4, 6921 RL Duiven, Nederland

Sluit over 7 dagen
Geen maximum 40

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

31 jan 2026

Uren per week:

32 - 40

Publicatiedatum:

19 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Management Assistent - Kenter DuivenGaat dit over jou? Ben jij een ervaren en gedreven Management Assistent die graag onze nieuwe CCO echt wil ontzorgen? We zoeken een denker en een doener; iemand die meedenkt en vooruitkijkt waardoor het leven van onze CCO en de organisatie als geheel makkelijker en leuker wordt. Heb je bewezen ervaring om op hoog niveau te ondersteunen en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Krijg je er energie van om onderdeel te zijn van een hecht en betrokken team? Dan is dit jouw kans om als Management Assistent binnen KenterGroendus een cruciale rol te spelen in het realiseren van onze organisatiedoelen. Lees verder en ontdek hoe jij kunt bijdragen aan onze missie en groei!

Jouw baan
Als Management Assistent ben jij de schakel die ervoor zorgt dat onze CCO zijn/haar tijd efficient kan benutten. Je creeert overzicht, je kan goed plannen en je hebt een gestructureerde manier van werken. Je flexibiliteit en proactieve houding stellen je in staat om snel te schakelen tussen diverse taken en om altijd het overzicht en de rust te bewaren, zelfs in hectische situaties. Als ervaren professional begrijp je dat jouw rol cruciaal is in het succes van de directie en de organisatie als geheel. Je communiceert helder en effectief, zowel mondeling als schriftelijk, in het Nederlands en Engels. Je bent vindingrijk in het oplossen van problemen en uitdagingen. Je werkt samen met vier gedreven collegas, die net als jij van aanpakken weten! Elke assistente ondersteunt 1 of meerdere directieleden. Samen zorgen jullie voor een optimale ondersteuning van het directieteam. Bij afwezigheid zorgen jullie voor elkaars vervanging. De sfeer onderling in het team vinden we heel belangrijk. Je komt dus terecht in een enthousiast team waarin hard gewerkt en hard gelachen wordt! Je werkt voornamelijk op ons kantoor in Utrecht (direct gelegen aan station van Utrecht Centraal), maar je zal op regelmatige basis ook afreizen naar Duiven om samen te werken met het team. De mogelijkheid om hybride te werken is aanwezig.

Verder:
- Draag bij aan een duurzame samenwerking met onze nieuwe CCO vanaf het eerste moment.
- Volledig en complex agenda- en e-mailbeheer volgens vastgestelde werkafspraken.
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor interne en externe relaties.
- Coordinatie van overleggen en het monitoren van de agenda en actiepunten.
- Proactief afhandelen van routinematige en complexe zaken binnen het CCO domein.
- Organiseren en voorbereiden van alle events en bijeenkomsten binnen het CCO domein.
- Discreet en integer omgaan met vertrouwelijke informatie en risicovolle onderwerpen.

Eisen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
  • Uitstekende beheersing van Microsoft Office365
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Proactief, flexibel, stressbestendig en in staat om met veranderingen om te gaan.
  • Affiniteit met een technische en operationele werkomgeving is een pre.

Wensen en competenties

Wensen

  • De functie is vanaf 32 uur per week, bij voorkeur fulltime (40 uur).
  • Je bent minimaal 2 dagen per week aanwezig op kantoor in Utrecht.

Organisatie en team

Management Assistent - Kenter Duiven

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Deze aanvraag is helaas niet geschikt voor zzp'ers.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur