Raadhuisplein 2, 2922 AD Krimpen aan den IJssel, Nederland
Begindatum:
3 nov 2025Einddatum:
3 mrt 2026Publicatiedatum:
19 sept 2025Voor de vervanging van onze communicatieadviseur (zwangerschapsverlof) zoeken wij een energieke communicatieadviseur Duurzaamheid. Jij maakt duurzame keuzes zichtbaar en begrijpelijk voor onze inwoners, organisatie en ondernemers. Je inspireert en activeert Krimpenaren om zelf aan de slag te gaan met duurzame initiatieven. Binnen Krimpen aan den IJssel werken we volop aan de themas energie, klimaatadaptatie, biodiversiteit, duurzame mobiliteit, voedsel en de overgang naar een circulaire economie. Communicatie is daarbij cruciaal. Jij zorgt ervoor dat onze duurzaamheidsboodschap helder, herkenbaar en activerend is.
Voor je werkzaamheden kun je denken aan het:
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke themas.
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 3 oktober 2025 tussen 9:00 uur en 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 30 september 2025 bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad. De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Het facturatieproces van deze opdracht verloopt met ingang van 1 januari 2024 middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u hiervan een handleiding. Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast voor 12 maanden. Daarna kan maximaal eenmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassing aan de Opdrachtgever plaatsvinden.