Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Informatie & Inning

Lammenschansweg 144, 2321 JX Leiden, Nederland

Sluit over 13 dagen
60 32-36 uur per week; bij voorkeur 36 uur

Begindatum:

1 nov 2025

Einddatum:

31 jan 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

19 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht omschrijving

Over de BSGR

De Belastingsamenwerking Gouwe-Rijnland (BSGR) is een samenwerkingsverband op het gebied van belastingen tussen het hoogheemraadschap van Rijnland en de gemeenten: Bodegraven-Reeuwijk, Gouda, Katwijk, Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest, Velsen, Voorschoten, Waddinxveen, Wassenaar en Zoeterwoude. Wij voeren de heffing en invordering van meerdere lokale belastingen uit namens onze deelnemende gemeentes. Dit alles doen wij aan de hand van onze kernwaardes: betrouwbaar, transparant, flexibel en verantwoordelijkheid. De BSGR is een professionele, informele organisatie met korte lijnen en een goed sfeer. Deze functie kent na een uitzendperiode van ongeveer 3 maanden de intentie om een vast contract aan te bieden. De functie is ingedeeld in salarisschaal 7 (Cao SGO). De inschaling vindt plaats op basis van jouw vooropleiding, kennis en ervaring;Je kunt beschikken over een vrij te besteden individueel keuzebudget (IKB) van 17,05%;We bieden flexibele werktijden en mogelijkheid tot thuiswerken.Voor de afdeling I&I zijn we op zoek naar bij voorkeur - een ervaren medewerker.

Verantwoordelijkheden

Als medewerker I&I bestaan jouw werkzaamheden onder anderen uit:

  • zelfstandig afhandelen van telefonische klantcontacten;
  • beoordelen en afspraken maken voor betalingsregelingen;
  • verwerken en uitzoeken van betalingen, verzoek- en bezwaarschriften en beoordelen restituties;
  • uitvoeren loonvorderingen;
  • beoordelen en afhandelen van kwijtscheldingsverzoeken;
  • schuldhulpverlening, bewindvoering en budgetbeheer aanvragen verwerken;
  • verrichten van baliewerkzaamheden, in ontvangst nemen van betalingen en te woord staan van bezoekers etc.

De kandidaat is inzetbaar vanaf uiterlijk 1 november tot en met 31 januari 2026 voor 32-26 uur per week. Daarna is de intentie een dienstverband via de BSGR aan te bieden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De inwerkperiode zal op kantoor plaatsvinden. Na deze periode bestaat de mogelijkheid om thuis te werken met dien verstande dat 50% (in voorkomende gevallen/tijdelijk meer) van de tijd op kantoor wordt ingepland.

Eisen

  • Ervaring met het zelfstandig afhandelen van telefonische klantcontacten.
  • Ervaring met het beoordelen en afspraken maken voor betalingsregelingen.
  • Ervaring met het verwerken en uitzoeken van betalingen, verzoek- en bezwaarschriften en beoordelen restituties.
  • Ervaring met het uitvoeren van loonvorderingen.
  • Ervaring met het beoordelen en afhandelen van kwijtscheldingsverzoeken.
  • Ervaring met het verwerken van aanvragen voor schuldhulpverlening, bewindvoering en budgetbeheer.
  • Ervaring met het verrichten van baliewerkzaamheden, in ontvangst nemen van betalingen en te woord staan van bezoekers.

Wensen en competenties

Wensen

  • Bij voorkeur een ervaren medewerker.

Competenties

  • Niet bekend

Organisatie en team

Over de BSGR

De Belastingsamenwerking Gouwe-Rijnland (BSGR) is een samenwerkingsverband op het gebied van belastingen tussen het hoogheemraadschap van Rijnland en de gemeenten: Bodegraven-Reeuwijk, Gouda, Katwijk, Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest, Velsen, Voorschoten, Waddinxveen, Wassenaar en Zoeterwoude. Wij voeren de heffing en invordering van meerdere lokale belastingen uit namens onze deelnemende gemeentes. Dit alles doen wij aan de hand van onze kernwaardes: betrouwbaar, transparant, flexibel en verantwoordelijkheid. De BSGR is een professionele, informele organisatie met korte lijnen en een goed sfeer. Deze functie kent na een uitzendperiode van ongeveer 3 maanden de intentie om een vast contract aan te bieden. De functie is ingedeeld in salarisschaal 7 (Cao SGO). De inschaling vindt plaats op basis van jouw vooropleiding, kennis en ervaring;Je kunt beschikken over een vrij te besteden individueel keuzebudget (IKB) van 17,05%;We bieden flexibele werktijden en mogelijkheid tot thuiswerken.Voor de afdeling I&I zijn we op zoek naar bij voorkeur - een ervaren medewerker.

Gespreksinformatie

De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De inwerkperiode zal op kantoor plaatsvinden. Na deze periode bestaat de mogelijkheid om thuis te werken met dien verstande dat 50% (in voorkomende gevallen/tijdelijk meer) van de tijd op kantoor wordt ingepland.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

uren dit kan je voor min en max uren gebruiken:32-36 uur per week; bij voorkeur 36 uur,tarief: € 60,00

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur