Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Financieel medewerker projectadministratie

Kon. Julianalaan 3, 2224 EW Katwijk aan Zee, Nederland

Sluit over 7 dagen
77 24 Zuid-Holland

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

31 mrt 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

19 sept 2025

Omschrijving

Binnen de gemeente Katwijk raken projecten direct aan de leefomgeving, van woningbouw tot duurzaamheid. Voor het cluster Projecten, Programmas en Opgaven (PPO) zoeken wij een tijdelijke financieel medewerker projectadministratie. PPO is het expertisecentrum voor projectmatig, programmatig en opgavegericht werken en ondersteunt alle domeinen binnen de organisatie.

De financieel medewerker draagt zorg voor een betrouwbare, zorgvuldige en volledige projectadministratie. Je ondersteunt projectleiders en collegas met correcte administratie, declaratie- en factuurverwerking en betrouwbare rapportages. Hiermee geef je inzicht aan projectteams en bestuurders, zodat de juiste keuzes gemaakt kunnen worden.

Verantwoordelijkheden

Verwerken, coderen, boeken en controleren van orders en facturen.
Signaleren en bespreken van afwijkingen met projectleiders en betrokken collegas.
Onderhouden en verwerken van declaraties en bankmutaties.
Opstellen van verkoopfacturen en uitvoeren van btw-aangiftes.
Beheren van stamdata van crediteuren, debiteuren, projecten en grootboeken.
Aanmaken van verplichtingen, materiele vaste activa en loonjournaalposten.
Opstellen en draaien van rapportages vanuit het registratiesysteem (o.a. voor cashflow en maandafsluiting).
Bewaken en analyseren van geldstromen en deze vertalen naar financiele overzichten voor projectteams.
Bijdragen aan de aanbesteding van een nieuw financieel systeem.
Ondersteunen van de projectadministratie en het team projectadvies.

Eisen

  • Niet bekend

Wensen en competenties

Niet bekend

Organisatie en team

Binnen de gemeente Katwijk raken projecten direct aan de leefomgeving, van woningbouw tot duurzaamheid. Voor het cluster Projecten, Programmas en Opgaven (PPO) zoeken wij een tijdelijke financieel medewerker projectadministratie. PPO is het expertisecentrum voor projectmatig, programmatig en opgavegericht werken en ondersteunt alle domeinen binnen de organisatie.

Gespreksinformatie

De kandidaat is inzetbaar vanaf begin oktober 2025 tot en met begin april 2026 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur