Marktplein 1, 7311 LR Apeldoorn, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
18 sept 2025Samen met jouw collegas uit het cluster Uitbetalen binnen het team Schuldhulpverlening, Uitbetalen en Terugvorderen voer je dagelijks afwisselend werk uit. Jij houdt je bezig met het aanmaken en muteren in uitkeringsdossiers. Je berekent de uitkeringen, verwerkt voorschotten en maakt indien nodig ook herberekeningen. Je fungeert als vraagbaak op het gebied van het uitkeringssysteem. Ook maak je beeindigingsbesluiten die je administratief verwerkt. Je hebt schriftelijk en telefonisch contact met inwoners, die hun inkomsten doorgeven. Als medewerker help je collegas uit je eigen en anders teams. Je toetst beeindigingsbesluiten die door collegas zijn opgesteld. Je denkt proactief mee met het implementeren van nieuwe werkwijzen en signaleert knelpunten in processen en werkwijzen. Jouw empathisch vermogen en vermogen om snel te kunnen schakelen, zorgen ervoor dat je met alle niveaus goed kunt samenwerken. Strik je veters extra strak, want voor deze functie sta jij stevig in de schoenen. Je bent altijd klantvriendelijk, maar je bent ook besluitvaardig en standvastig wanneer dat moet. Je bent gedreven om persoonlijke doelen te halen en gaat altijd voor het beste resultaat. Je vindt het leuk om in een geautomatiseerd systeem (Suite sociaal domein) gegevens te muteren en doet dit met gevoel voor detail. Daarnaast vind je het fijn om binnen een team zelfstandig te werken. Samen met het team bepaal je welke werkzaamheden prioriteit hebben en hoe deze worden opgepakt.
Met bijna 170.000 inwoners zijn we de elfde gemeente van Nederland. En we groeien door naar 180.000 inwoners. Met zon 2.000 collegas dragen we bij aan de strategische doelen van de organisatie: Apeldoorn versterken als gezinsstad, duurzaam en ondernemend Apeldoorn en een toeristisch toplandschap.
De vier kernwaarden van de gemeente Apeldoorn zijn: vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid en samenwerking.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 6 oktober 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 2 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De leverancier of kandidaat wordt verplicht de NAW gegevens te delen in de inschrijving of uiterlijk bij de gesprekken planning aan Flextender. De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Het heeft voor de Gemeente Apeldoorn geen meerwaarde als eenzelfde kandidaat in meerdere inschrijvingen wordt aangeboden. Wij vragen inschrijvers hier alert op te zijn. Indien een kandidaat onverhoopt toch in verschillende inschrijvingen wordt aangeboden, zal enkel de inschrijving met het laagste tarief in behandeling worden genomen. Indien in deze situatie de tarieven hetzelfde zijn, zullen wij via loting bepalen welke inschrijving in behandeling genomen wordt. Bij uitval van de gekozen kandidaat staat de gemeente Apeldoorn vrij om de tweede (2e) en vervolgens de derde (3e) kandidaat te selecteren voor hetzelfde aanbod.
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 22 september 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 23 september 2025 gepubliceerd op onze website.