Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Uitbetalen

Gemeente Apeldoorn

Marktplein 1, 7311 LR Apeldoorn, Nederland

Sluit over 12 dagen
80 32 tot 36 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

18 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Samen met jouw collegas uit het cluster Uitbetalen binnen het team Schuldhulpverlening, Uitbetalen en Terugvorderen voer je dagelijks afwisselend werk uit. Jij houdt je bezig met het aanmaken en muteren in uitkeringsdossiers. Je berekent de uitkeringen, verwerkt voorschotten en maakt indien nodig ook herberekeningen. Je fungeert als vraagbaak op het gebied van het uitkeringssysteem. Ook maak je beeindigingsbesluiten die je administratief verwerkt. Je hebt schriftelijk en telefonisch contact met inwoners, die hun inkomsten doorgeven. Als medewerker help je collegas uit je eigen en anders teams. Je toetst beeindigingsbesluiten die door collegas zijn opgesteld. Je denkt proactief mee met het implementeren van nieuwe werkwijzen en signaleert knelpunten in processen en werkwijzen. Jouw empathisch vermogen en vermogen om snel te kunnen schakelen, zorgen ervoor dat je met alle niveaus goed kunt samenwerken. Strik je veters extra strak, want voor deze functie sta jij stevig in de schoenen. Je bent altijd klantvriendelijk, maar je bent ook besluitvaardig en standvastig wanneer dat moet. Je bent gedreven om persoonlijke doelen te halen en gaat altijd voor het beste resultaat. Je vindt het leuk om in een geautomatiseerd systeem (Suite sociaal domein) gegevens te muteren en doet dit met gevoel voor detail. Daarnaast vind je het fijn om binnen een team zelfstandig te werken. Samen met het team bepaal je welke werkzaamheden prioriteit hebben en hoe deze worden opgepakt.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
  • Het ingediende CV bevat maximaal 5 paginas. Alle extra paginas boven de gevraagde 5 paginas worden niet beoordeeld door de aanbestedende dienst.
  • Uurtarief maximale tarief is 80,- Exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werverkeer en fee Flextender.
  • Inschrijver heeft minimaal een afgeronde mbo-opleiding (niveau 4) of mbo+.
  • Aantoonbare kennis van GWS (50 punten);
  • Minimaal een jaar ervaring met de genoemde taken in de opdrachtomschrijving (50 punten).

Wensen en competenties

Wensen

  • De inschrijver heeft affiniteit met sociale zekerheid en is in staat om binnen gestelde kaders een zo goed mogelijke oplossing te zoeken. Hierbij heeft de inschrijver oog voor het belang van de inwoner en de gemeente.

Organisatie en team

Met bijna 170.000 inwoners zijn we de elfde gemeente van Nederland. En we groeien door naar 180.000 inwoners. Met zon 2.000 collegas dragen we bij aan de strategische doelen van de organisatie: Apeldoorn versterken als gezinsstad, duurzaam en ondernemend Apeldoorn en een toeristisch toplandschap.

De vier kernwaarden van de gemeente Apeldoorn zijn: vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid en samenwerking.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 6 oktober 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 2 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De leverancier of kandidaat wordt verplicht de NAW gegevens te delen in de inschrijving of uiterlijk bij de gesprekken planning aan Flextender. De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Het heeft voor de Gemeente Apeldoorn geen meerwaarde als eenzelfde kandidaat in meerdere inschrijvingen wordt aangeboden. Wij vragen inschrijvers hier alert op te zijn. Indien een kandidaat onverhoopt toch in verschillende inschrijvingen wordt aangeboden, zal enkel de inschrijving met het laagste tarief in behandeling worden genomen. Indien in deze situatie de tarieven hetzelfde zijn, zullen wij via loting bepalen welke inschrijving in behandeling genomen wordt. Bij uitval van de gekozen kandidaat staat de gemeente Apeldoorn vrij om de tweede (2e) en vervolgens de derde (3e) kandidaat te selecteren voor hetzelfde aanbod.

Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 22 september 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 23 september 2025 gepubliceerd op onze website.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur