Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectleider openbare ruimte

Kon. Julianalaan 3, 2224 EW Katwijk aan Zee, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 105,00 32-36 Zuid-Holland

Begindatum:

25 nov 2024

Einddatum:

24 nov 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

17 okt 2024

Opdracht omschrijving

Als projectleider openbare ruimte heb je een belangrijke rol in het begeleiden van civiele projecten. Je verantwoordelijkheden omvatten het aansturen van verschillende aspecten, zoals bestekken, planningen, directievoering en toezicht, inhoud en financiën. Indien nodig houd je je ook bezig met communicatie en participatie met bewoners.

Jouw belangrijkste taken zijn:
- Je zorgt ervoor dat bestekken voor projecten verder worden uitgewerkt en je controleert of ze voldoen aan de vereisten. Indien nodig kun je zelf ook deze taken op je nemen.
- Tijdens de uitvoering van het werk stuur je op diverse aspecten, zoals financiën, planning, technische uitvoering en een soepele overdracht naar het beheer.
- Je fungeert als aanspreekpunt namens het cluster Planmatig Beheer, zowel voor collega's als voor (bestuurlijke/ambtelijke) opdrachtgevers en belanghebbenden. Je staat klaar om vragen te beantwoorden en informatie te verstrekken.

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste verantwoordelijkheden:

- Aansturing van civiele werken, inclusief ontwerp (SO,VO en DO), planning, uitvoering en oplevering.
- Aansturing van het bestek, inclusief beheer van specificaties, eisen en richtlijnen.
- Opstellen en beheren van planningen, met tijdige communicatie over wijzigingen.
- Aansturen van beheerders, directievoering en toezicht, inclusief kwaliteitsbewaking en probleemoplossing.
- Inhoudelijke verantwoordelijkheid, zoals beoordeling van ontwerpen en waarborgen van technische specificaties.
- Financieel beheer, inclusief opstellen en bewaken van budgetten en kostenbeheersing.
- Communicatie en participatie met bewoners, inclusief informatievoorziening en betrokkenheid bij besluitvorming.

De kandidaat is inzetbaar eind november 2024 tot en met eind november 2025 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.