Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Solution Infra Architect

Hofstraat 110, 7311 KZ Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 115,00 40 Gelderland

Begindatum:

1 dec 2024

Einddatum:

31 mei 2025

Uren per week:

40

Publicatiedatum:

4 nov 2024

Omschrijving van de opdracht

LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst.
De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, is inschrijving niet zinvol. 

Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7.0 van de Waadi.

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Omschrijving werkzaamheden 
Als Solution Infra- architect ga je samen met teams een solution architechtuur op de toekomstige infrastructuur bouwen.  Je bent nauw betrokken bij de uitvoering van de migratie en helpt bij de nazorg. Je doel is om voor alle applicaties en diensten vóór het einde van 2025 de transitie succesvol te hebben afgerond.

Je bent een ervaren architect die de aanpak mee helpt formuleren en de uitvoering van de migratie kan coordineren. Je bent dan ook goed in staat de taal van DevOps teams te spreken en een brug te slaan met de leveranciers.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • Java 11;

  • Spring;

  • Spring Boot;

  • Hibernate;

  • SQL – Oracle / Postgres;

  • ServicePortal;

  • Agile werken (in Planner);

  • ServiceNow;

  • Layer7 gateways.

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

  • Maken van Solutions per applicatie voor de Future mode of operations.

  • Ondersteunen teams met oplossingen op hun vragen.

  • Solution per applicatie.

  • Bijgewerkte applicatie architectuur plaat.

  • Migratiestrategie voor GAA, IAM en PAM diensten.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-12-2024 tot en met 31-05-2025 voor 32-40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 6 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.

Eisen

  • Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.

  • U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 3 pagina's A4 toe. Graag cv in PDF aanleveren. Uit dit cv dient te blijken dat wordt voldaan aan onderstaande eisen. Indien naar oordeel van het Kadaster niet wordt voldaan aan de gestelde eisen, of het cv uit meer dan 3 pagina's bestaat, zal de offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.

  • De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent.

  • Bachelor- of masterdiploma in computerwetenschappen, informatica, of een gerelateerd vakgebied.

  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie als Security Architect of Security Consultant.

  • Diepgaande kennis van beveiligingsprincipes, -standaarden en -technologieën, in de publieke sector.

  • Ervaring met beveiligingsbeoordelingen en -risicoanalyses.

  • Bekendheid met compliance-normen zoals ISO 27001, GDPR, AVG en andere relevante voorschriften.

  • Certificeringen zoals CISSP, CISM, of CISA zijn een pluspunt.

  • Taalniveau Nederlands minimaal B2.

  • Door de kandidaat zélf geschreven CV en motivatie.

  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken:

    • Resultaatgericht;

    • Helicopterview;

    • Adviesvaardigheid;

    • Overtuigingskracht;

    • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;

    • Sterke samenwerkingsvaardigheden;

    • Kwaliteitsgericht;

    • Klantgericht;

    • Proactief en initiatiefrijk;

    • Probleemoplossend vermogen en het vermogen om onder druk te werken.

Wensen

U geeft een beschrijving van uw ervaring (max. 300 woorden) waarin concreet wordt aangetoond wat uw actieve bijdrage is geweest en welk resultaat hiermee is behaald eea in relatie tot een vergelijkebare opdracht zoals door ons omschreven (zie ook Opdracht omschrijving en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster (50%)

U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) wat uw aanpak is als het gaat om het komen tot een architectuur op systeemnivo kijkend naar de opdracht zoals die is omschreven en geeft hierbij aan welke kennis en kunde u hiervoor meeneemt (denk aan opleiding, ervaring in vorige opdrachten) Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score (50%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.