Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Senior Mendix Ontwikkelaar

Hofstraat 110, 7311 KZ Apeldoorn, Nederland

Sluit over 10 dagen
100 36-40 Gelderland

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

36 - 40

Publicatiedatum:

2 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst.De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd. Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a van de Waadi. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.

Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Het Kadaster is bezig met een grandioze klus, het project Kadastrale Kaart Next (KKN), waarbij miljoenen oude documenten worden overgetekend en geinterpreteerd. Deze documenten bevatten de metingen die ons helpen de kadastrale kaart nog beter te maken. Dit werk wordt grotendeels externe partijen opgepakt en gecontroleerd door de medewerkers van het Kadaster. Het resultaat van de werk wordt opgenomen in een nieuwe kaart met de naam Verbeterde Kadastrale Kaart. Binnen het project wordt gebruik gemaakt van een Mendix applicatie met de naam Administratie Portaal. Binnen deze omgeving wordt de data die door externe partijen wordt verwerkt geadministreerd en van beoordelingen voorzien. Deze applicatie bestaat en wordt actief gebruikt, de werkdruk door de gebruikers (controleurs) van deze applicatie wordt ervaren is groot en dient verholpen te worden.

Belangrijkste technieken, methoden en tools: Mendix Studio Pro 10.x; QC Vector; GIT Version Control; SASS/CSS; SAP Business Technology Platform; SAP BW; SAP Single Sign-On via XSUAA; Single Sign-On via OIDC; REST API's; JWT Web Tokens; Encryption; CSV / XLS Import/Export; MxModelReflection; Deeplinks; OQL; Microsoft Graph API; SAP Application Logs; SAP Malware Scanning Service; SAP Application Router Security Headers; Cloud Foundry Runtime; Cloud Foundry CLI; JIRA; Integraties met Databricks.

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn: Ontwikkelen van bi-directionele interfaces tussen KKN Administratieportaal en QC Vector; Veldwerken (SELECT/ASELECT) Steekproeven Constateringen Integratie met Everest realiseren; Integratie met ArgoStarter realiseren; Integratie met Microsoft365 / Graph API realiseren; Ontwikkelen van rapporten met Mendix Templates; Integratie met BI Systemen Databricks; Opzetten van Audit Trail; Opmeten facturatie administatie; Adviseren van Business, IT en Architectuur m.b.t. inrichtingskeuzes voor het IAM en IGA landschap; Je werkt mee in de scrumteams aan de geplande sprints.

Eisen

  • De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien de inschrijver niet aan deze eis voldoet, wordt de inschrijving ter zijde gelegd;
  • Een maximum uurtarief van 100,00 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender en overige kosten;
  • Het CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld en mag niet langer zijn dan maximaal 6 paginas A4;
  • De kandidaat beheerst de Nederlandse taal vloeiend, in woord en geschrift;
  • Minimaal afgeronde HBO-opleiding Bedrijfskundige Informatica;
  • Certified Mendix Expert Developer;
  • Minimaal 6 jaar ervaring met Mendix;
  • Minimaal 6 jaar ervaring met Agile-werken;
  • Minimaal 2 jaar ervaring als Mendix Expert certified lead developer;
  • Aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring met inrichting en deployment van complexe Mendix applicaties op het SAP Business Technology Platform;
  • Aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring met Microsoft Graph API;
  • Aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring met inrichting en deployment van complexe Mendix applicaties op Cloud Foundry Runtime binnen SAP BTP.

Wensen en competenties

Wensen

  • Deze opdracht vergt zowel samenwerking binnen het KKN-team, het Mendix-team en zelfstandig werk. Deze verschillende settingen kennen eigen werkwijzen die mogelijk conflicteren. Tegen welke problemen zou je aan kunnen lopen en hoe zou je die oplossen? Welke ervaringen heb je omtrent soortgelijke kwesties? Omschrijf in maximaal 600 woorden hoe jij hiermee omgaat.

Competenties

  • Resultaatgericht;
  • Helicopterview;
  • Besluitvaardig en vasthoudend; kan zijn/haar eigen pad trekken in complex krachtenveld;
  • In staat om zelfstandig binnen een organisatie te bewegen en omgevingssensitief;
  • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;
  • Proactief en initiatiefrijk;
  • Analytisch vermogen.

Organisatie en team

Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 20 augustus 2025. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken.De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 15 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 12 augustus 2025 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Conceptovereenkomsten Voor deze opdracht gaat het Kadaster een driepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden, te weten: 1d Detacheringsovereenkomst Voor deze opdracht gaat Flextender een tweepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden. ContractpartijenHet Kadaster gaat uitsluitend met de inschrijvende partij de overeenkomst aan. VoorwaardenOp deze offerteaanvraag zijn uitsluitend de inkoopvoorwaarden (ARVODI 2025) en de concept overeenkomst van het Kadaster van toepassing. Eventuele andere voorwaarden worden van de hand gewezen.Per leverancier mogen meerdere offertes worden ingediend op deze aanvraag. Geheimhoudingsverklaring Het Kadaster verplicht geselecteerde Inschrijver haar in te zetten kandidaat een geheimhoudingsverklaring (zie bijlage 2c) te laten tekenen. De geheimhoudingsverklaring dient bij het Kadaster ondertekend in het bezit te zijn bij aanvang van de werkzaamheden.VOGDe opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.WAADIIndien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).AcquisitieAcquisitie naar aanleiding van deze opdracht is niet gewenst. Flextender als bemiddelaarVoor deze opdracht treedt Flextender op als bemiddelaar. Ook maakt het Kadaster gebruik van de dienstverlening van Flextender voor de urenregistratie van de werkzaamheden. Dat betekent dat de opdrachtnemer een rechtstreekse opdrachtovereenkomst aangaat met het Kadaster wat betreft de uitvoering van de werkzaamheden. En daarnaast gaat de opdrachtnemer een aparte overeenkomst met Flextender aan waarin de vergoeding voor de geleverde bemiddeling en het verplichte gebruik van het urenregistratie-systeem van Flextender worden vastgelegd.Het Kadaster zal voor deze opdracht een twee- of driepartijen overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer. Flextender zal voor deze opdracht een tweepartijen-overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer, te weten: Bemiddelingsovereenkomst Flextender. Meer informatieVragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 05 augustus 2025 09:00 de vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 06 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur