Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Adviseur/beheerder rioolvoorzieningen

Generaal Urquhartlaan 4, 6861 GG Oosterbeek, Nederland

Sluit over 14 dagen
Geen maximum 20 Gelderland

Begindatum:

25 sept 2025

Einddatum:

24 sept 2026

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

1 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Uit de weg- en rioolinspecties is gebleken dat de riolering en verharding van een aantal straten in de gemeente Renkum aan vervanging toe zijn. De straten zijn vooralsnog gebundeld tot 1 project. Voor dit reconstructieproject zijn wij op zoek naar een projectleider. Naast bovengenoemd project zal het begeleiden van een tweetal complexe onderhoudsprojecten tot je werkzaamheden behoren. Alle drie de projecten bevinden zich in de initiatieffase waarbij de projectopdracht nog vaste vorm moet krijgen. Als projectleider ben je de spin in het web en heb je een grote mate van vrijheid. Je durft besluiten te nemen en tegenspel te bieden waar dat nodig is. Je bent toegankelijk, benaderbaar en zoekt ook zelf mensen op.

Werkzaamheden

Als projectleider bent je verantwoordelijk voor:

  • Het integraal uitvoering geven aan het reconstructieproject en de twee onderhoudsprojecten;
  • De interne en externe communicatie. Hier geef je samen met de nog te werven omgevingsmanager vorm aan;
  • De financien. Je houdt een gedegen en overzichtelijk financieel overzicht bij van verplichtingen, uitgaven en te verwachte kosten. Je bent verantwoordelijk voor het beheersen van het beschikbaar gestelde budget en hebt hierover rechtstreeks contact met de financieel adviseur;
  • De planning van de projecten. In overleg met de strategisch beheerder stel je een planning op met onder andere mijlpalen, te leveren producten en go-no-go momenten waaronder vergunningen en procedures;
  • Je start de projecten met het opstellen van plan van aanpak. Dit plan van aanpak stel je op door intensieven afstemming met onder andere de beheerders.

Eisen

  • Kijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de Wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP'er uitgevoerd te worden.

Wensen en competenties

Er zijn geen wensen of competenties in de tekst genoemd.

Organisatie en team

Niet bekend

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Niet bekend

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur