Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Senior Inkoopadviseur 2x

Hofstraat 110, 7311 KZ Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 105,00 36 Gelderland

Begindatum:

1 jan 2022

Einddatum:

30 jun 2022

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

21 nov 2021

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld
Het team Inkoop en Contractmanagement is op zoek naar twee (2) Senior Inkoopadviseurs met ervaring op gebied van IT en Facilitaire diensten.

Het Kadaster koopt diverse diensten en producten in (vooral IT, Geo-diensten, Facilitair en HR) voor de uitvoering van de primaire en secundaire activiteiten. De afdeling Inkoop speelt een belangrijke rol in deze processen. Het is een voor alle betrokkenen zichtbare afdeling die staat voor doel- en rechtmatige inkopen, resultaten meetbaar maakt en gekenmerkt wordt door ambitie, beweging en professionaliteit.

Een Inkoopadviseur behandelt (Europese) aanbestedingsvraagstukken met kennis van zaken en heeft oog voor de integrale kosten. Verder is de Inkoopadviseur een sparringpartner voor collega's en stakeholders binnen de eigen inkoopportefeuille. Als Inkoopadviseur ben je werkzaam op de afdeling Inkoop Services van de directie Control en Financiën. Het team bestaat uit gedreven collega's die werken in een open sfeer. Gezamenlijk is het team verantwoordelijk voor het inkoopbeleid, de uitvoering van inkoopprocessen, deskundig inkoopadvies, uitvoering van (Europese) aanbestedingen en het leveranciersmanagement binnen het Kadaster.

Opdrachtomschrijving
Het Kadaster heeft door verhoogde werkdruk behoefte aan capaciteit op gebied van Inkoopadvies met specifieke ervaring op het gebied van IT en facilitaire diensten. De afdeling Inkoop en Contractmanagement valt onder de directie Finance & Control. Je bent een sparringpartner en adviseur en begeleidt inkooptrajecten. Het gaat om vraagstukken op het gebied van IT (SaaS-diensten, software, hardware, etc.), HR  en facilitaire diensten (schoonmaakdiensten, catering, receptiediensten, lease auto’s, gebouwen en onderhoud etc.).

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

  • Het professioneel begeleiden van (Europese) aanbestedingen en meervoudig onderhandse aanvragen;
  • Het opstellen van aanbestedingsdocumenten ten behoeve van de hiervoor genoemde (Europese) meervoudig onderhandse aanbestedingen en minicompetities;
  • Het (strategisch) adviseren van opdrachtgevers.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.