Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Corporate Recruiter

Hofstraat 110, 7311 KZ Apeldoorn, Nederland

Sluit over 14 dagen
85 36 uur Gelderland

Begindatum:

13 okt 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

4 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst.De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd. Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a van de Waadi.

Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor het gehele werving & selectieproces; van vacature intake tot het arbeidsvoorwaardengesprek; Je zorgt voor een optimale candidate experience; Je onderhoudt contact met kandidaten en onze interne business en je adviseert hen vanuit jouw recruitmentexpertise; Je wacht niet tot je reacties binnen krijgt maar bent zelf actief op zoek naar kandidaten; Je volgt de ontwikkelingen op de markt en kijken continu naar hoe processen efficienter ingericht kunnen worden. Je werkt meestal op een van onze twee locaties in Apeldoorn. Soms ben je ook te vinden op andere locaties van het Kadaster, zoals Zwolle of Arnhem. Gedeeltelijk thuis werken hoort ook tot de mogelijkheden (maximaal 1 a 2 dagen per week). Deze opdracht wordt uitgevoerd onder feitelijke leiding en toezicht van het Kadaster, op grond van een detacheringsovereenkomst. Recruitment heeft voor jou geen geheimen. Met jouw bijdrage aan de (interne) doorstroom en het werven van nieuwe collegas bouw jij mee aan het Kadaster. Je gaat een belangrijke bijdrage leveren aan het vervullen van vacatures binnen het Kadaster.Door je nieuwsgierigheid en creativiteit vind je nieuwe collegas voor het Kadaster. Door continu in gesprek te zijn met het management weet je waar de behoeften liggen. Kortom, stakeholdermanagement. Naast het opbouwen en onderhouden van relaties, blijf je up-to-date op het gebied van de nieuwste (technologische) ontwikkelingen. We vragen je dan ook actief mee te denken over wervingsstrategieen voor de komende jaren.

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:Het volledige recruitmentproces draaien van A tot Z. Denk aan het schrijven van vacatureteksten volgens onze schrijfwijzer, selecteren en voordragen van kandidaten, het voeren van sollicitatiegesprekken en arbeidsvoorwaardengesprekken; Talent sourcen en het aanmaken van talentpools; Samenwerken binnen het recruitment team; Relaties opbouwen en onderhouden met de business en potentiele kandidaten; Up-to-date blijven op het gebied van de nieuwste (technologische) ontwikkelingen en dit ook gebruiken in de praktijk.

De uitvoering van de interne bedrijfsprocessen van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door geautomatiseerde informatiesystemen en gegevensbestanden. Ook de dienstverlening aan de klanten van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door systemen die digitale producten en diensten leveren. Goed ingerichte toegangscontrole speelt hierbij een grote rol; wie mag gebruik maken van welke informatiesystemen, diensten en gegevens en om welke reden en hoe wordt dit goed beheerd zijn belangrijke themas die mede bepalen in welke mate de belangen van het Kadaster en de klant worden geborgd en op basis waarvan voldaan kan worden aan wettelijke eisen.

Eisen

  • De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien de inschrijver niet aan deze eis voldoet, wordt de inschrijving ter zijde gelegd;
  • Een maximum uurtarief van 85,00 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender en overige kosten;
  • Het CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld en mag niet langer zijn dan maximaal 6 paginas A4;
  • Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als corporate recruiter.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring als recruiter in een organisatie met meer dan 1000 werknemers.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare ervaring met STAR-interviewen, kennis van recruitmentprocessen en het voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken
  • Aantoonbare ervaring in de werving van leidinggevende functies en zwaardere adviseurs profielen
  • Aantoonbare ervaring met LinkedIn recruiter seat
  • Aantoonbare ervaring met ATS-systemen
  • Een motivatie van wat jouw aanpak is de eerste weken om snel up to speed te komen

Competenties

  • Resultaatgericht
  • Helicopterview
  • Omgevingsbewust
  • Adviesvaardigheid
  • Overtuigingskracht
  • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk
  • Kwaliteitsgericht
  • Klantgericht
  • Proactief en initiatiefrijk

Organisatie en team

KadasterHet Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Directie P&ODe directie Personeel en Organisatie (P&O) is verantwoordelijk voor het HR-beleid, de uitvoering van dit beleid en voor facilitaire zaken. De directie staat voor gericht beleid en goede dienstverlening. De directie P&O staat niet op zichzelf, maar maakt onderdeel uit van de bedrijfsvoering. Door vraagstukken integraal en in samenwerking op te pakken bereiken we het gewenste resultaat, waarbij het belang van het Kadaster als organisatie voorop staat.

Team Advies, Ondersteuning en ImplementatieJe wordt onderdeel van de afdeling Advies, Ondersteuning en Implementatie (AOI). Onze collegas zijn het verbindingspunt tussen de wensen van de directies en het beleid van de P&O-directie. Je komt terecht in een team van bevlogen collegas. Het team Recruitment bestaat uit 3 corporate recruiters en een campusrecruiter. Aansturing valt onder de manager AOI. Je werkt samen met P&O adviseurs, collegas van beleid en twee administratieve ondersteuners.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 25 september 2025. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken.De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 22-09-2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 19 september 2025 08:00. Tot die tijd kunt u reageren.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst.De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd. Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a van de Waadi.

Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 10 september 2025 09:00 de vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 11 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur