Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine gemeente met bijna 28.000 inwoners. Het grondgebied van de gemeente is echter groot; een grondgebied dat met 11 dorpen verspreid ligt aan twee kanten van de A4. Dit brengt veel ambities met zich mee. De raad heeft unaniem een inspirerend raadsakkoord vastgesteld dat door het college is uitgewerkt in een omvangrijk college uitvoeringsprogramma. Kortom, werk aan de winkel!
Opdracht
Als ervaren adviseur op het gebied van Economie en Tuinbouw neem je de komende maanden de honneurs waar. Je bent het eerste aanspreekpunt van de wethouder op het gebied van economische vraagstukken binnen de gemeente. Ook collega’s, ondernemers(verenigingen) en regionale partners weten jou te vinden met alle vragen op het gebied van detailhanden, bedrijventerreinen, tuinbouw, enz.
Wat ga je doen?
Jij bent hét aanspreekpunt voor vragen op het gebied van economie;
Je bent trekker van een op te stellen gebiedsvisie in het tuinbouwgebied;
Je plant bedrijfsbezoeken met de wethouder en/of het college, en bereidt deze zorgvuldig voor;
Je bent sparringpartner voor de adviseur Recreatie, Toerisme en Landbouw;
Zodra we een nieuwe vaste medewerker hebben gevonden voor deze functie, zorg je voor een warme overdracht en een fijne inwerkperiode.
Vereisten / knock-outcriteria
1.Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met werkzaamheden op het gebied van economische zaken;
3. Uiterlijk beschikbaar per 10 april 2024 voor gemiddeld 20 uur per week;
4. Uurtarief maximaal € 110,-exclusief btw, inclusief reiskosten woon- en werkverkeer;
5. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Een afgeronde opleiding op WO master niveau (20 punten);
7. Aantoonbare kennis van de onderwerpen Economie, Recreatie, Toerisme en Landbouw in een politiekgevoelige omgeving, benoem dit in het cv (40 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur binnen een gemeente (40 punten).
Competenties
Gestructureerd;
Stressbestendig;
Communicatief vaardig;
Proactief;
Analytisch denkvermogen;
Oplossingsgericht.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden in overleg ingepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.