Nieuwe Dukenburgseweg 21a, 6534 AD Nijmegen
Begindatum:
1 feb 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
12Publicatiedatum:
9 dec 2024Opdrachtomschrijving
Als ICT-bedrijf van Rijk van Nijmegen (iRvN, www.iRvN.nl) ondersteunen wij de gemeenten en hun samenwerkingsorganisaties in het Rijk van Nijmegen met raad en daad op het gebied van ICT-beheer. Daarnaast voeren wij voor een aantal van deze organisaties ook het functioneel beheer uit van grote delen van hun applicatielandschap en we ondersteunen en participeren in projecten van de deelnemende gemeenten.
Het takenpakket zal bestaan uit standaard beheerwerkzaamheden en meedraaien in (kleine) projecten.
Verantwoordelijkheden
Allround functioneel beheer van de Suite4SociaalDomein van Centric;
In samenwerking met de collega’s beantwoord je vragen van gebruikers;
Je handelt incidenten, wijzigingen en verzoeken af;
Je bewaakt de voortgang van afhandeling in TOPdesk.
Informatie over de looptijd
Je bent minimaal 1 dag per week op de kantoorlocatie aanwezig. De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-02-2025, of zoveel eerder als mogelijk is, tot en met 31-12-2025 voor gemiddeld 12 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen:
Aantoonbare minimaal 2 jaar recente ervaring als functioneel beheerder Suite4SociaalDomein van Centric;
Ervaring met het lezen en bouwen van SQL-scripts;
Aantoonbaar minimaal afgeronde MBO-opleiding niveau 3 op ICT-gebied;
Aantoonbaar ervaring met Xential en/of Allegro.