Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Ervaren Functioneel beheerder Suite 4 Sociaal Domein

Nieuwe Dukenburgseweg 21a, 6534 AD Nijmegen

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 95,00 12 Gelderland

Begindatum:

1 feb 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

12

Publicatiedatum:

9 dec 2024
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving

Als ICT-bedrijf van Rijk van Nijmegen (iRvN, www.iRvN.nl) ondersteunen wij de gemeenten en hun samenwerkingsorganisaties in het Rijk van Nijmegen met raad en daad op het gebied van ICT-beheer. Daarnaast voeren wij voor een aantal van deze organisaties ook het functioneel beheer uit van grote delen van hun applicatielandschap en we ondersteunen en participeren in projecten van de deelnemende gemeenten.

Het takenpakket zal bestaan uit standaard beheerwerkzaamheden en meedraaien in (kleine) projecten.

Verantwoordelijkheden

  • Allround functioneel beheer van de Suite4SociaalDomein van Centric;

  • In samenwerking met de collega’s beantwoord je vragen van gebruikers;

  • Je handelt incidenten, wijzigingen en verzoeken af;

  • Je bewaakt de voortgang van afhandeling in TOPdesk.


Informatie over de looptijd

Je bent minimaal 1 dag per week op de kantoorlocatie aanwezig. De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-02-2025, of zoveel eerder als mogelijk is, tot en met 31-12-2025 voor gemiddeld 12 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen:

  • Aantoonbare minimaal 2 jaar recente ervaring als functioneel beheerder Suite4SociaalDomein van Centric;

  • Ervaring met het lezen en bouwen van SQL-scripts;

  • Aantoonbaar minimaal afgeronde MBO-opleiding niveau 3 op ICT-gebied;

  • Aantoonbaar ervaring met Xential en/of Allegro.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.