Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Regie Coordinerend Contractmanager IV 2 fte

Doelwater 5, 3011 AH Rotterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 120,00 36 Zuid-Holland

Begindatum:

4 jul 2022

Einddatum:

30 jun 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

6 mei 2022

Het Team Contractmanagement is vroegtijdig betrokken bij het inkoopproces van
grote/strategische van belang zijnde contracten. Deze input moet ertoe leiden dat de
contracten tijdens de uitnuttingsfase optimaal gemanaged kunnen worden onder de
meest gunstige voorwaarden en dat voldaan wordt aan alle van toepassing zijnde wet- en
regelgeving. Hiertoe wordt samen met de product- en dienstenmanager een intensieve
relatie onderhouden met de betrokken leveranciers.

Contract relatiemanagement:

Onderhouden van de relatie met leveranciers op tactisch en strategisch management niveau om ervoor te zorgen dat de service delivery volgens contract en verwachtingen plaatsvindt.

Communiceert met de (gedelegeerd) contracteigenaren over contractuele issues die de continuïteit van de dienstverlening voor de business in gevaar kunnen brengen.

Contractmanagement:

Draagt bij aan de ontwikkeling coördinatie en onderhoud van operationele documenten om efficiënt contractmanagement te ondersteunen;

Monitort en analyseert rapporten en forecasts om ervoor zorg te dragen dat het contract wordt nageleefd en draagt bij aan een efficiënte en traceerbare contractadministratie;

Zorgt voor updates van het contract en draagt zorg voor de implementatie van de kleine changes om het in lijn te houden met de actuele dienstverlening die wordt geleverd;

Managet contractuitvoering van grotere en/of strategische contracten (waaronder zo mogelijk heimelijke contracten) vanuit een kopers perspectief en draagt er zorg voor dat het contract correct wordt uitgevoerd;

Identificeert financiële en commerciële risico’s en neemt adequate acties om deze risico’s te mitigeren;

Monitort het proces van service delivery om te verifiëren dat de diensten worden geleverd conform de overeengekomen prijzen, condities en KPI’s;

Evalueert de leveranciersprestaties vanuit een contractperspectief. Handelt escalaties met de leverancier af en beklaagt zich bij de leverancier vanuit een contractueel standpunt;

Neemt de noodzakelijke acties indien service delivery afwijkt van de contractueel overeen gekomen diensten; - Voert formele contractevaluaties en audits uit en rapporteert aan de stakeholders over het resultaat;

Verstrekt input aan projecten over contractuele eisen die worden gesteld aan nieuwe of veranderde diensten;

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.