Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Informatie Voorziening Expert

Doelwater 5, 3011 AH Rotterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 110,00 36 Zuid-Holland

Begindatum:

4 jul 2022

Einddatum:

30 jun 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

10 mei 2022

Kijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP'er uitgevoerd te worden.

De Dienst Informatiemanagement van de politie voert verschillende taken uit, waaronder functioneel beheer, advisering, relatie- en service level management en gegevensgebruik en –beheer.

Ook wordt vanuit deze dienst de kwaliteit en integriteit van vastgelegde gegevens bewaakt. Er wordt gewerkt volgens het Scaling Agile Model Politie ter ondersteuning van het snel en wendbaar realiseren van de gewenste informatievoorziening.

Landelijk werken ruim 600 collega's bij de Dienst Informatiemanagement. Vanuit de afdeling Advies wordt er gedeconcentreerd gewerkt voor de business. De politie en het politiewerk is dynamisch en voortdurend in ontwikkeling.

Voor het Programma Vernieuwend Registreren (PVR) zijn wij op zoek naar een IV Expert. Als IV-expert handhaving draag je bij aan de vernieuwing van de registratieve voorzieningen binnen de Handhavings- (en Opsporings)processen van de politie. Hierbij breng je balans aan tussen de gewenste business vernieuwing en verbetering vanuit de landelijke portefeuilleteams en de IV-roadmap (Informatievoorziening) voor de registratieve functies.

Je bent binnen een multi-disciplinar team van ongeveer 30 collega's medeverantwoordelijk voor het adequaat laten werken van de informatievoorzieningsketen: van beleidsthema's tot
applicaties en systemen. Je adviseert en regisseert bij de intake, vormgeving en uitvoering van (implementatie)projecten die meerdere, met elkaar samenhangende, portefeuilles raken. Ook draag je in het Product Management Support Team (PMST) bij aan het agile voortbrengingsproces van de Politie IV. Je draagt zorg voor een goede vraagarticulatie aan de hand van IV-verzoeken vanuit de business en verricht de benodigde (informatie- en proces-) analyses en vooronderzoeken. Hierbij houd je rekening met de IV-strategie en de ontwikkelingen binnen het IV-landschap en stuur je actief aan op synergie-effecten tussen dat wat goed is voor het politiewerk en dat wat noodzakelijk is om de informatievoorziening van de politie te verstevigen.

Namens de IV-keten ben jij sparringpartner voor IV-gerelateerde vraagstukken en lever je gevraagd en ongevraagd advies. Je bouwt en onderhoudt in- en externe netwerken van specialisten en werkt mee met de belangrijkste stakeholders aan het ontwikkelen van een visie en strategie op de onderwerpen uit de IV-keten. Ook draag je bij aan het informatiebeleid van de
politie en het opstellen van bijvoorbeeld portfolio realisatieplannen, roadmaps, impactanalyses en business/IV epics.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.