thumbnail
thumbnail

Beleidsadviseur Armoedebeleid

IJsselstein

Overtoom 1, 3401 BK IJsselstein, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110
32 Utrecht

Begindatum:

1 jul 2024

Einddatum:

1 jan 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

3 jun 2024

Organisatie onderdeel
De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ‘ons stadje’.

Opdracht
Uitwerken van de nota armoedebeleid en de acties die daaruit voortvloeien verwerken, bijhouden van de lopende zaken mbt armoede en werk en inkomen, uitwerken participatiewet, onderzoeken van de 1-loket-gedachte.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.  
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Beleidsadviseur Armoede/minimabeleid bij een gemeentelijke instelling;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Een afgeronde opleiding op minimaal wo-bachelor niveau; (10 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met het adviseren en informeren van wethouders, college en raad; (15 punten)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen het Sociaal Domein van een gemeente; (30 punten)
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met participatie (licht dit duidelijk toe in CV); (20 punten)
8. Een afgeronde training of cursus op het gebied van Beleid; (15 punten)
9. Uurtarief maximaal €110,- exclusief BTW / inclusief fee Flextender en reiskosten woon-werk. (10 punten)

Competenties

  • Empathisch;

  • Verbindend;

  • Oplossingsgericht;

  • Strategisch denker.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden in overleg met de kandidaten gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen hiervan bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Gemeente faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Beleidsadviseur Armoedebeleid die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.