thumbnail
thumbnail

Projectleider Openbare Ruimte met Groene Affiniteit

Hilversum

Dudokpark 1, 1217 JE Hilversum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€95
24 - 36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 apr 2025

Uren per week:

24 - 36

Publicatiedatum:

30 aug 2024

We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland
Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.
We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.
Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.

Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.

  • We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad.

  • Elke dag willen we dit waarmaken.

  • En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.

  • Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.

Opdracht
Algemene omschrijving
In de gemeente Hilversum lopen momenteel verschillende projecten en daarvoor zijn we op zoek naar een projectleider Openbare Ruimte met groene affiniteit. Reden van de inhuur is het vertrek van een projectleider, de inhuur zal nodig zijn tot er een nieuwe projectleider is geworven.

Programma Groen
In het kader van het uitvoeringsprogramma Groen zijn een aantal projecten gestart. Denk daarbij aan het vergroenen van speeltuinen en de renovatie van enkele plantsoenen. Voor deze projecten ben je als projectleider Openbare Ruimte verantwoordelijk voor de hele scope van het project:

  • Zorg voor het projectplan;

  • het opstellen van het programma van eisen;

  • zorgdragen voor participatie met de buurt;

  • toezien op de voortgang op het ontwerp;

  • controleren het bestek;

  • zorgdragen voor de aanbesteding;

  • overdragen van het bestek aan de directievoering.

Je werkt samen met ontwerpers, werkvoorbereiders, directievoerders en verschillende adviseurs (op het gebied van bereikbaarheid, water, riool, duurzaamheid en bodem). Zij zitten ook allemaal in het team Voorbereiding & Uitvoering.

Naast de eerder genoemde werkzaamheden pak je samen met een Projectmanager van de afdeling Projecten de renovatie van het stadspark De Oude Haven van Hilversum op. In de fases voor het tot stand komen van het DO heeft de Projectmanager de lead en werk jij als technisch Projectmanager intensief samen. In deze projectgroep zitten naast de Projectmanager en Projectleider ook een landschap ontwerper, een verkeerskundig ontwerper en een werkvoorbereider.

In de vervolgfases ben jij in de lead. Samen met de vakdisciplines draag je zorg voor het regelen en bewaken van alle technische onderdelen die nodig zijn om over te kunnen gaan tot aanbesteding, uitvoering, oplevering en overdracht aan het team beheer & onderhoud.

Als technisch projectleider organiseer je in dit project onder meer de volgende onderdelen:

  • Ondersteunende onderzoeken;

  • Vaststellen aanbestedingsvorm samen met inkoop;

  • Uitvoeringsfasering;

  • Kabels & Leidingen;

  • Ondersteuning projectmanager bij het omgevingsmanagement.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Cultuurtechniek, Landschapsinrichting en/of vergelijkbaar;
2. Maximaal uurtarief van € 95,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer;
3. Kandidaat gaat akkoord om minimaal 50% van de werkuren fysiek in Hilversum aanwezig te zijn.
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar als technisch Projectleider openbare ruimte.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar als technisch Projectleider openbare ruimte (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het leiden en realiseren complexe binnenstedelijke projecten (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het leiden en realiseren van integrale openbare ruimte projecten (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar (15 punten);
8. Aantoonbare kennis van de RAW systematiek / UAV, UAV – GC én EMVI (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten).

Competenties

  • Samenwerken;

  • Overtuigingskracht;

  • Stressbestendig;

  • Communicatief vaardig (weet complexe materie eenvoudig en transparant uit te leggen in woord en beeld, mondeling en schriftelijk);

  • Overzicht kunnen bewaren;

  • Snel kunnen schakelen;

  • Met tegengestelde belangen kunnen omgaan;

  • Een grote mate van zelfstandigheid zonder voorbij te gaan aan het team en gemeentelijke organisatie, en een resultaatgerichte instelling;

  • Praktisch/ pragmatisch.

Benodigd aantal professionals
2.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 12 september 2024, maandag 16 september 2024 en/of dinsdag 17 september 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 11 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Er wordt een VOG screening uitgevoerd conform de VOG screening van de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken. De kosten van de VOG zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Jan de Vries via 06 36 51 04 90 / opdrachtoverheid@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur

Ben jij de Projectleider Openbare Ruimte met Groene Affiniteit die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.