Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Privacy Officer

Gemeente Hilversum

Dudokpark 1, 1217 JE Hilversum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€110 28 Noord-Holland

Begindatum:

2 sept 2024

Einddatum:

2 dec 2024

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

1 aug 2024

Organisatie
We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland

Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.
We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.
Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.

Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.

We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad.
Elke dag willen we dit waarmaken.
En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.

Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.

Opdracht

  • Ondersteuning bieden bij de uitvoering van DPIA’s;

  • Beantwoording van (complexe) Privacy gerelateerde vragen;

  • Advisering over verwerkerschap, verwerkersovereenkomsten en datalekken afhandeling;

  • Ondersteuning bieden bij de afhandeling van verzoeken tot inzage, verwijdering en correctie;

  • Het mede ontwikkelen van privacy producten, zoals werkinstructies en handleidingen;

  • Bewustwording creëren voor het belang van gegevensbescherming.

 Vereisten / knock-outcriteria

  1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau;

  2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Privacy adviseur en/of Privacy Officer (benoem duidelijk in het cv de uitgevoerde opdrachten);

  3. Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van DPIA’s bij gemeenten (benoem dit duidelijk in het cv);

  4. Een maximum uurtarief van €110 exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer;

  5. Beschikbaar per 2 september 2024, voor minimaal 28 uur per week.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (40 punten);

  2. Aantoonbare werkervaring als sparringpartner voor juristen, privacy officers en informatiebeveiliging deskundigen (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);

  3. Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van DPIA’s en advisering over gegevensbescherming bij de overheid (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);

  4. Een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau in een juridische richting, of informatiemanagement (10 punten);

Competenties

  • Doorzetter;

  • Gestructureerd;

  • Flexibel;

  • Zelfstandig;

  • Leergierig;

  • Adviesvaardigheden.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Hybride werken is mogelijk voor maximaal 50% van de werktijd dit gebeurt in nader overleg met directe collega’s en/of teammanager.

Planning
De gesprekken met de gemeente zijn gepland op maandag 12 augustus 2024 en dinsdag 13 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 9 augustus bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). De kosten hiervan zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.