Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Privacy Officer ondersteuner

Gemeente Hilversum

Dudokpark 1, 1217 JE Hilversum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€60 28 - 32 Noord-Holland

Begindatum:

1 okt 2022

Einddatum:

1 jan 2023

Uren per week:

28 - 32

Publicatiedatum:

19 sept 2022

Omschrijving van de opdracht

Gemeente Hilversum, een uitdagende werkgever in de Mediastad in het groen
De gemeente Hilversum luistert aandachtig naar de vraagstukken die haar burgers, bezoekers en bedrijven aan de orde stellen. We zoeken actief de dialoog op met onze inwoners en partners. We helpen hen om oplossingen te vinden. Soms door in coproductie samen te werken. En soms door de regie te voeren. Zo werken we aan een zelfredzame samenleving. Die samenleving verandert echter steeds sneller. Van ons wordt verwacht dat wij effectief en tijdig kunnen inspringen op nieuwe eisen en wensen.

Hiervoor hebben we een netwerkorganisatie gebouwd. Daarin werken ruim 600 collega’s aan wat er nodig is voor en in Hilversum. Dat zijn collega's die hun maatschappelijke betrokkenheid en ambitie kunnen omzetten naar concrete resultaten, waar de stad verder mee kan. Het zijn collega's die bereid zijn om steeds die extra stap te zetten, ook op de minder gebaande paden. Die anderen - binnen en buiten de organisatie - stimuleren en helpen om hetzelfde te doen. Collega's die flexibiliteit tonen in houding en gedrag. Die denken en handelen vanuit zelfvertrouwen en verantwoordelijkheid. Collega’s die politiek sensitief zijn, inzicht hebben in de processen en hun eigen rol binnen een politiek bestuurlijke omgeving.

Onze kernwaarden: klantgericht werken, initiatief nemen, samenwerken en samenlevingsgericht werken. De rode draad is dat we ons blijven ontwikkelen. Dan zijn we nu, maar ook in de toekomst, toegerust voor de (nieuwe) taken waar we als gemeente voor staan.

Opdracht
De gemeente Hilversum hecht groot belang aan privacy in de relatie met burgers, ondernemers en bezoekers. Deze moeten erop kunnen vertrouwen dat zorgvuldig, veilig en vertrouwelijk wordt omgegaan met het verwerken van persoonsgegevens.

Binnen de gemeente is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in de basis geïmplementeerd. We werken op basis van een meerjarenplan aan de verdere borging in de organisatie. Het komende jaar wordt extra ingezet op de uitvoering van DPIA’s voor nieuwe en bestaande verwerkingen en systemen. Daarnaast liggen er nog een tal van klussen om de AVG in de organisatie te borgen. Dat zijn onder meer de verdere bewustwording van privacy als kwaliteitsinstrument in de organisatie en het opbouwen en completeren van het register.

Om de Adviseur Informatie en de Privacy Officer hiermee te helpen zijn we op zoek naar een Privacy Officer ondersteuner.

Wat ga je doen?

  • Het op orde brengen van het register en het opstellen van een procedure voor het beheer.

  • Privacy gerelateerde vraagstukken afhandelen rondom verwerkersovereenkomsten en contracten.

  • Ondersteuning bieden bij de ontwikkelen van specifieke privacy verklaringen.

  • Het mede ontwikkelen van privacy producten, zoals beslisbomen, gegevensmatrixen etc.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Een maximum uurtarief van €60,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Een afgeronde opleiding Certified Privacy Professional (CTPP) (20 punten);
4. Aantoonbare kennis van Privacy Management applicatie Key2Control (20 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met werken binnen gemeentelijke overheden (30 punten);
6. Kennis van en werkervaring met relevante wet- en regelgeving op het gebied van privacy en gegevensbescherming binnen het openbaar bestuur/ gemeenten (benoem dit duidelijk in het cv.) (30 punten).

Competenties

  • Doorzetter;

  • Gestructureerd;

  • Flexibel;

  • Zelfstandig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 1 referentie.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Afwijkingen in overleg.

Planning
De digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 29 september 2022. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 28 september 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.