Dudokpark 1, 1217 JE Hilversum, Nederland
Begindatum:
1 jan 2025Einddatum:
1 jul 2025Uren per week:
16Publicatiedatum:
20 nov 2024Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt
We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland
Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is. We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar. Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner. Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam. We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad. Elke dag willen we dit waarmaken. En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan. Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.
Opdracht
Als Inkoopadviseur kom je te werken bij het team Juridische zaken, Inkoop en Subsidies (JIS) van de afdeling Interne advisering (IA).
Als onderdeel van de afdeling Interne advisering voorziet JIS de gemeentelijke organisatie van integrale advisering op tactisch en strategisch niveau en draagt zo bij aan het behalen van de organisatie brede doelstellingen. Als adviseur van het team JIS denk je mee over hoe we als organisatie mee kunnen bewegen met nieuwe ontwikkelingen en vraagstukken die vanuit de samenleving op ons afkomen. Dit betekent dat je de regels moet kunnen vertalen naar de bedoeling die er door het rijk of de gemeenteraad aan is gegeven: flexibel daar waar het kan en rechtlijnig daar waar het moet.
Taken en werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd tijdens de opdracht:
Opdracht
Taken en werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd tijdens de opdracht:
Uitvoeren van verschillende omvangrijke, complexe onderhandse en Europese Aanbestedingen van diensten en leveringen met betrekking tot o.a. de facilitaire inrichting van en dienstverlening op de verschillende opvanglocaties.
Inventariseren van de inkoopbehoefte bij stakeholders, het houden van marktconsultaties en hierover adviseren en dit vertalen naar een inkoopstrategie.
Inrichten en aansturen van multidisciplinair inkoopprojectteam.
In samenwerking met het projectteam opstellen van alle relevante aanbestedingsdocumenten, zoals o.a. aanbestedingsleidraad, programma van eisen en gunningcriteria, nota van inlichtingen, contracten, etc.
Begeleiding van het gehele inkoopproces, waaronder de beantwoording van leveranciersvragen d.m.v. de nota van inlichtingen, de beoordeling van de offertes en gunning. De gemeente Hilversum maakt hiervoor gebruik van TenderNed.
Bewaking van de voortgang, planning en beslismomenten en het signaleren van knelpunten.
Na afronding van de aanbesteding, advisering bij de (start van de) uitvoering van implementatie van contracten door een gedegen overdracht aan de interne contractmanager inclusief projectadministratie van de aanbestedingsfase.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding NEVI 2 Tactisch en/of strategisch of een vergelijkbare opleiding zoals een leergang aanbestedingsrecht (benoem dot duidelijk in het cv);
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het begeleiden van omvangrijke, complexe en innovatieve Europese Aanbestedingen (benoem dit duidelijk in het cv).
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Uiterlijk beschikbaar per 1 januari 2025 (10 punten);
5. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal WO niveau in een Bedrijfseconomische en/of Juridische richting (15 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het opzetten en aansturen van een multidisciplinair inkoopprojectteam, blijkend uit minimaal 1 referentie-project (benoem dit duidelijk op een aparte pagina in het cv.) 15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het inventariseren van de interne inkoopbehoefte, het houden van marktconsultaties én de vertaling ervan naar een inkoopstrategie als onderdeel van een Europese aanbestedingsprocedure (benoem dit duidelijk in het cv.) (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het zelfstandig begeleiden van complexe Europese aanbestedingen diensten en leveringen, blijkend uit minimaal 2 referentie-projecten (benoem dit duidelijk op een aparte pagina in het cv.) (25 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met aanbestedingen voor facilitaire dienstverlening (10 punten);
Competenties
Affiniteit met aanbestedingen facilitaire diensten en leveringen;
Overtuigingskracht;
Sterk in plannen / organiseren;
Stressbestendig;
Out of the box denken;
Flexibel;
Professioneel en representatief.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 29 november 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 28 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Er wordt een VOG screening uitgevoerd conform de VOG screening van de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken. De kosten van de VOG zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van de externe partij wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.
‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).