Begindatum:
1 apr 2025Einddatum:
1 apr 2026Uren per week:
32Publicatiedatum:
21 mrt 2025Let op! “Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Hardenberg mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Hardenberg. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".
Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.
We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.
Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.
Opdracht
Taken
Je neemt deel aan projectteams voor projecten ten aanzien van woningbouw, bedrijventerreinen en infrastructuur
Je levert hierin de relevante gegevens, eisen en adviezen voor behoud, bescherming, aanleg en nazorg betreffende het openbaar groen
Je beoordeelt en becommentarieert de aangeleverde ontwerpen, bestekken en projectdocumenten; je controleert of eerder aangeleverde input op de juiste wijze is verwerkt
Je controleert tijdens de uitvoering of er wordt voldaan aan de eisen ten aanzien van groen; o.a. controle ten aanzien van bescherming van te handhaven bomen, cultuurtechnisch grondwerk, groeiplaatsen, onderhoud in de nazorgperiode en aanlevering gegevens voor het beheersysteem
Je adviseert de projectleider over het uitzetten van deelopdrachten ten aanzien van groen
Je neemt deel aan projectoverleggen en participatiebijeenkomsten
Je stemt je inzet inhoudelijk af met het cluster groen en zorgt voor een regelmatige terugkoppeling van de voortgang en resultaten.
Profiel
Je bent een specialist op het gebied van aanleg van openbaar groen;
Je hebt ervaring met integraal samenwerken in projecten
Je bent omgevingsbewust; je bent je bewust van de maatschappelijke context en belangen die meespelen.
Je bent communicatief met een coöperatieve instelling en resultaatgericht;
Je bent flexibel inzetbaar
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde hbo-bachelor opleiding;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur binnen een projectteam op het gebied van openbaar groen.
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten
4. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau richting groen, landschapsinrichting of ruimtelijke ordening (20 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaarals adviseur op het gebied van openbaar groen binnen een gemeentelijke instelling (50 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met integraal samenwerken in projecten (beschrijf separaat en beknopt een voorbeeld in de motivatie) (30 punten);
Competenties
Daadkrachtig;
Denkt in oplossingen;
Zoekt verbinding met stakeholders;
Je hebt goede communicatieve en advies vaardigheden.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 7 april 2025 in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 4 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een geheimhoudingsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).
Het uurtarief kan worden gewijzigd volgens de hierna genoemde CBS-indexering volgens: CBS CAO Lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur, lonen per uur inclusief bijzondere beloningen indexcijfer, 2020=100: CAO-lonen,contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020-100) cbs.nl).\