Adviseur Groen projecten

Stephanuspark 1, 7772 HZ Hardenberg, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Overijssel

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

1 apr 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

21 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Let op! “Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Hardenberg mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Hardenberg. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".

Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.

We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.

Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.

Opdracht
Taken

  • Je neemt deel aan projectteams voor projecten ten aanzien van woningbouw, bedrijventerreinen en infrastructuur

  • Je levert hierin de relevante gegevens, eisen en adviezen voor behoud, bescherming, aanleg en nazorg betreffende het openbaar groen

  • Je beoordeelt en becommentarieert de aangeleverde ontwerpen, bestekken en projectdocumenten; je controleert of eerder aangeleverde input op de juiste wijze is verwerkt

  • Je controleert tijdens de uitvoering of er wordt voldaan aan de eisen ten aanzien van groen; o.a. controle ten aanzien van bescherming van te handhaven bomen, cultuurtechnisch grondwerk, groeiplaatsen, onderhoud in de nazorgperiode en aanlevering gegevens voor het beheersysteem

  • Je adviseert de projectleider over het uitzetten van deelopdrachten ten aanzien van groen

  • Je neemt deel aan projectoverleggen en participatiebijeenkomsten

  • Je stemt je inzet inhoudelijk af met het cluster groen en zorgt voor een regelmatige terugkoppeling van de voortgang en resultaten.

Profiel

  • Je bent een specialist op het gebied van aanleg van openbaar groen;

  • Je hebt ervaring met integraal samenwerken in projecten

  • Je bent omgevingsbewust; je bent je bewust van de maatschappelijke context en belangen die meespelen.

  • Je bent communicatief met een coöperatieve instelling en resultaatgericht;

  • Je bent flexibel inzetbaar

Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde hbo-bachelor opleiding;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur binnen een projectteam op het gebied van openbaar groen. 

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten
4. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau richting groen, landschapsinrichting of ruimtelijke ordening (20 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaarals adviseur op het gebied van openbaar groen binnen een gemeentelijke instelling (50 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met integraal samenwerken in projecten (beschrijf separaat en beknopt een voorbeeld in de motivatie) (30 punten);

Competenties

  • Daadkrachtig;

  • Denkt in oplossingen;

  • Zoekt verbinding met stakeholders;

  • Je hebt goede communicatieve en advies vaardigheden.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 7 april 2025 in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 4 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).

  • Het uurtarief kan worden gewijzigd volgens de hierna genoemde CBS-indexering volgens: CBS CAO Lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur, lonen per uur inclusief bijzondere beloningen indexcijfer, 2020=100: CAO-lonen,contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020-100) cbs.nl).\

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.