Projectsecretaris Muiden West

Brinklaan 35, 1404 EP Bussum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
95 16 Noord-Holland

Begindatum:

1 jun 2024

Einddatum:

1 jun 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

24 mei 2024

Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
Het project Krijgsman is een lopende ontwikkeling van een nieuwe woonwijk op het terrein van de oude kruitfabriek in Muiden. De wijk is in aanbouw, er worden maximaal 1.300 woningen gebouwd en er zijn er inmiddels ongeveer 700 opgeleverd. Er is ruimte voor commerciële en maatschappelijke voorzieningen, zoals winkels, een medisch cluster en bedrijvigheid. De Krijgsman en de directe omgeving kent een rijke historie en heeft een complexe voorgeschiedenis. De rollen, taken en verantwoordelijkheden van de verschillende betrokken partijen zijn vastgelegd in een vaststellingsovereenkomst.

Naarmate er meer woningen worden opgeleverd verandert het karakter van het project waarbij de aandacht zich verplaatst van de ontwikkelplannen naar het op te leveren en nog op te leveren openbaar gebied, beheer vraagstukken maar ook omgevingsvraagstukken die direct gerelateerd zijn aan de Krijgsman: het IJmeer, de Westbatterij, het park, de havenontwikkeling, Muiden Noord West en het recreatieve vaarverkeer. De nieuwe wijk kent een actieve bewonersvereniging die betrokken is bij haar eigen wijk en de ontwikkeling in de directe omgeving.

De rol van de projectsecretaris is om de gemeentelijke projectleider op dit project te ondersteunen. De projectsecretaris kan intern zaken uitzetten bij en afstemmen met collega's , research doen op onderdelen, verslagen maken, vergaderingen voorbereiden en zaken archiveren. De kandidaat is bij voorkeur een leergierige, relatief jonge high potential zijn, die ook bereid is flexibel aan de slag te gaan en die in staat is om te beoordelen waar hij (m/v) de projectleider bij nodig heeft en wat hij/of zij zelf kan afhandelen/oppakken.

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar per 10 juni 2024 voor 16 uur per week;
2. Een uurtarief van maximaal € 95,- exclusief BTW / Inclusief reiskosten woon – werkverkeer, werk-werkverkeer en parkeerkosten;
3. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectsecretaris op gebied van ruimtelijk domein; 

Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectsecretatis binnen een gemeentelijke organisatie (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met ruimtelijke projecten (20 punten);
7. Aantoonbare kennis van en/of werkervaring in de afgelopen 5 jaar met planologische trajecten (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in het organiseren van participatietrajecten met inwoners (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring / kennis met/van Excell, Word én Outlook (10 punten).

Competenties

  • Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke adviesvaardigheden;

  • Je bent leergierig en ambitieus;

  • Je bent aantoonbaar proactief in je aanpak van je werk;

  • Je bent flexibel, verbindend en volhardend;

  • Je hebt bent omgevingsbewust en hebt gevoel voor de politiek-bestuurlijke verhoudingen;

  • Je kan de verschillende belangen goed inschatten en verwerken in een advies;

  • Je hebt humor.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 6 juni 2024 tussen 10.30 uur en 13.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn (standaard 3), ontvangen uiterlijk op dinsdag 4 juni 2024 bericht. De gesprekken vinden bij voorkeur fysiek/digitaal plaats. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  1. Opdrachtnemer moet na gunning een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. Voor start van de opdracht voldoet een bewijs van aanvraag van de VOG. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor Opdrachtnemer.

  2.    Deze opdracht kan uitgebreid worden tot maximaal 32 uren per week als dit past bij de functie/rol of omdat collega's uit het team (deels) uitvallen.

  3. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  4. We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Gooise Meren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkwverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is. 

  5.    Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast tot en met 01-06-2025. Daarna kan er maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassingen aan de Opdrachtgever plaatsvinden van maximaal 2,5 %. 

  6. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculptatie als gesteld in de wijziging leidraag invordering nr. BLKB2023/1062M.ind
    U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.

  1. 'Bring your own device' is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. Ipad. 

  2. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (Conform Waadi). 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.