Brinklaan 35, 1404 EP Bussum, Nederland
Organisatie
Werken bij Gooise Meren is samen wonen, werken, ondernemen en plezier maken in een groen gebied met een rijke geschiedenis.
Gooise Meren is de jongste gemeente van het Gooi. Sinds 1 januari 2016 is de gemeente ontstaan uit een fusie van Bussum, Muiden, Muiderberg en Naarden. Het gebied barst van de historie en cultuur en staat bekend om zijn prachtige natuurgebieden en waterrijke omgeving aan het Naardermeer en IJmeer.
De gemeente heeft ongeveer 57.000 inwoners en 380 medewerkers. Al deze mensen zijn verschillend. In interesses, overtuigingen, afkomst, leeftijd en passies. We vinden het belangrijk om dit terug te zien in onze organisatie; diversiteit zorgt voor rijkere inzichten en betere resultaten.
Samen met inwoners, ondernemers en andere partijen werken we aan een omgeving waarin iedereen zich thuis voelt. Samen zoeken we continu naar mogelijkheden om Gooise Meren te blijven verbeteren.
Opdracht
Ter ondersteuning en ontlasting van de afdeling Applicatiebeheer zijn wij op zoek naar een functioneel applicatiebeheerder. Ervaring met iBurgerzaken (PinkRoccade) is vereist, kennis van processen op publiekszakenafdelingen is een pre. De processen op de afdelingen Frontoffice en Burgerzaken dienen te worden gedigitaliseerd en geoptimaliseerd: het plan van aanpak voor deze overgang ligt er al. Nu zijn we op zoek naar iemand die binnen deze kaders de transitie kan faciliteren en begeleiden. Er zijn enthousiaste kwaliteits- en burgerzakenmedewerkers aanwezig om je hierbij te helpen.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring met applicatiebeheer;
2. Beschikbaar per uiterlijk 1 november 2022;
3. Beschikbaar voor minimaal 3 dagen per week waarvan in elk geval de vrijdag.
Gunningscriteria (weging)
4. Aantoonbare kennis van en werkervaring met PinkRoccade iBurgerzaken (benoem dit duidelijk in het cv.) (20 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met JCC (benoem dit duidelijk in het cv.) (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met (benoem dit duidelijk in het cv.) (20 punten);
7. Je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar (20 punten);
8. Een maximum uurtarief van €90,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten (20 punten).
Competenties
Zelfstandig;
Initiatiefrijk;
Analystisch.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in elk geval de vrijdag, overige dagen in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 4 oktober 2022, vanaf 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 3 oktober 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.