Financial Controller

Rijksstraatweg 65, 7231 AC Warnsveld, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 90,00 32 Gelderland

Begindatum:

1 apr 2024

Einddatum:

30 jun 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

19 mrt 2024

Opdracht omschrijving

De opdracht betreft:

De tijdelijk invulling van de functie Financial Controller.

Omschrijving opdracht en taken

  • Processen opstellen voor de financiële data vastlegging

  • Ontwikkelen van stuurinformatie voor managers

  • Ondersteunen bij reguliere taken team financiën

Op te leveren resultaten

  • Stuurinformatie voor managers is juist, tijdig en volledig

Algemene informatie GGD NOG

GGD NOG is de publieke gezondheidsdienst van 22 gemeenten in de regio Noord- en Oost-Gelderland. De gehele organisatie telt 290 fte en zo’n 340 collega’s in 25 teams die dagelijks werken aan de gezondheid van de ruim 875.000 inwoners van de regio. De organisatie kent 3 clusters met elk een divers takenpakket. De clusters Algemene Gezondheidszorg en Jeugdgezondheid en Gezondheidsbevordering richten zich daarbij op de dienstverlening aan inwoners en gemeenten. Het cluster Strategie, Onderzoek & Organisatie draagt zorg voor de dienstverlening aan de interne organisatie. De samenstelling van de clusters is geen vaststaand gegeven en zal medio 2024 worden geëvalueerd. De organisatie heeft als missie om haar inwoners een gezond houvast te bieden en bewaakt, beschermt en bevordert de gezondheid van haar inwoners. Hier zijn ze zowel in preventieve zin als in crisissituaties mee bezig. Zie voor nog veel meer informatie de website van GGD NOG: https://www.ggdnog.nl/over-de-ggd. De omgeving waarin de GGD opereert om dit doel te bereiken vraagt om een flexibele en wendbare organisatie. De inrichting en aansturing moet dit faciliteren, zodat ingespeeld wordt op de vraag van zowel de externe als de interne klant. Dit streven wij na door onze professionals zelfstandigheid, zelfregie en autonomie te geven. De verantwoordelijkheden liggen zoveel mogelijk bij de teams. Tegelijkertijd is er de erkenning dat het ene team meer behoefte heeft aan sturing dan het andere team. Per team is maatwerk vereist.

Informatie over cluster/team

Het team financiën bestaat uit 1 business controller en twee financial controller. Het team financiën valt onder het cluster Strategie Onderzoek en Organisatie

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Processen opstellen voor de financiële data vastlegging

  • Ontwikkelen van stuurinformatie voor managers

  • Ondersteunen bij reguliere taken team financiën

De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-04-2024 tot en met 30-06-2024. voor gemiddeld 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Voeg een CV van de kandidaat (maximaal 3 A4) in PDF formaat toe. Uit het CV blijkt dat de kandidaat aantoonbaar beschikt over: • Je hebt een afgeronde bedrijfseconomische- of controllersopleiding op hbo/wo niveau; • Een positief kritische houding; • ervaren bij een GGD in een soortgelijke functie • Affiniteit met IT en BI en je hebt gevorderde kennis van Microsoft Excel; • Ervaring met agile scrum • Je hebt kennis van relevante financiële wet- en regelgeving binnen de gemeentelijke sector; Voeg een referentie van de kandidaat (maximaal 1 A4) in PDF formaat toe. Uit de referentie (niet ouder dan 5 jaar) blijkt dat de kandidaat beschikt over: - Een referentie van een opdrachtgever m.b.t. het uitvoeren van een relevante en/of vergelijkbare opdracht. Vermeld in uw referentie duidelijk de omschrijving van de opdracht en de contactgegevens van de opdrachtgever. Uit de omschrijving blijkt duidelijk dat de referentie-opdracht relevant en vergelijkbaar is. Opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de referentie te verifiëren bij de referent.

Je hebt ervaring bij een GGD in een soortgelijke functie

Afgeronde bedrijfseconomische- of controllersopleiding op HBO/WO niveau

40 %

Kennis en ervaring met financiële zaken betreffende subsidies, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.

40 %

Externe beschikt aantoonbaar over relevante ervaring ij of voor een Gemeente, Provincie, Ministerie of Rijksdienst.

20 %

Externe beschikt aantoonbaar over ervaring met procesmatig werken, denkt in processtappen en weet de werkprocessen gemakkelijk te doorgronden, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.