thumbnail
thumbnail

Proces analist personeelszaken

Gemeente Zutphen

's-Gravenhof 2, 7201 DN Zutphen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 100,00
24-36 Gelderland

Begindatum:

14 okt 2024

Einddatum:

31 mrt 2025

Uren per week:

24-36

Publicatiedatum:

20 sept 2024

Omschrijving van de opdracht
Vind jij het belangrijk dat processen duidelijk beschreven zijn en begrijpelijk voor iedereen? En weet jij alles over personeelszaken en HRM processen? Bij de gemeente Zutphen speelt informatievoorziening een belangrijke rol en dit wordt alleen maar belangrijker. 

Als proces analist zorg jij ervoor dat de processen van onze personeelsafdeling inzichtelijk en begrijpelijk worden beschreven. Jij waarborgt de opzet en kwaliteit van de processen en doet er alles aan om procesbeschrijvingen naar een hoger volwassenheidsniveau te tillen. 

Goede betrouwbare en transparante processen zijn een voorwaarde dat de gegevens actueel, compleet, schoon, consistent, geloofwaardig en compliant zijn.

Verantwoordelijkheden

  • Met jouw kennis van, en ervaring met HRM processen, zorg jij in eerste instantie voor een goede beschrijving van de huidige processen, zoals die nu door personeelszaken binnen de gemeente Zutphen worden gevoerd. Inzichtelijkheid, volledigheid, betrouwbaarheid en eenduidigheid van de beschrijving is hierbij natuurlijk van groot belang.

  • Met jouw adviesvaardigheden geef jij de collega’s binnen de personeelsafdeling en het management inzicht en bewustwording in het werken met de bestaande processen. 

  • Met jouw politieke sensitiviteit begrijp jij politiek-/bestuurlijke gevoeligheden. Je geeft proactief advies aan het management en collega’s hoe de processen kunnen worden geoptimaliseerd om een effectievere workflow te realiseren.

  • Samen met andere collega’s adviseer jij over nieuwe verwerkingen en de aanschaf en ontwikkeling van nieuwe ICT-voorzieningen.

  • Jij kunt goed samenwerken. In deze functie werk je vaak samen met Informatie managers, de informatiebeveiligingsspecialist (ISO, CISO) en de Privacy Officer (PO) van onze organisatie.

  • Als je vertrekt zijn de processen op orde, zijn er bewuste keuzes gemaakt in hoe er met welke informatie wordt omgegaan en weten de medewerkers wat dat in hun dagelijkse werk betekent en vooral waarom.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met 31 maart 2025 voor 24 tot 36 uur per week. (Verspreid over de maand 50% van de tijd op locatie.) De inhuuropdracht kan optioneel verlengd worden per maand tot 30 september 2025. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als proces analist bij één of meerdere organisaties. Het is een Pre indien je ervaring hebt binnen een gemeente. Enige kennis en ervaring op het gebied van Privacy en Informatie beveiliging. Je bent bekend met richtlijnen zoals de BIO en ISO 9001. Ervaring met het uitvoeren van proces analyses binnen een personeelsafdeling. Affiniteit met IT en ICT en digitalisering met name procesmanagement en kwaliteit van processen. Je hebt affiniteit met het werken bij een overheidsinstelling. Verder verwachten we het volgende van je: • Je bent resultaatgericht • Je kunt autonoom werken • Je bent mondeling en schriftelijk communicatief vaardig • Je bent bereid om verspreid over de maand 50% van de tijd op locatie te werken

  • Je beschikt minimaal over HBO werk- en denkniveau.

Wensen

  • U beschikt over HBO werk- en denkniveau. Dit criterium is een eis Een toelichting is verplicht (35%)

  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring als Business Analist. U heeft minimaal 3 jaar recente werkervaring op het gebied van privacy (35%)

  • Resultaatgericht kunnen werken (30%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Opdracht Adviseur

Ben jij de Proces analist personeelszaken die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.