Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Parkmanager bedrijventerreinen gemeente Zutphen

Gemeente Zutphen

's-Gravenhof 2, 7201 DN Zutphen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 90,00 18-24 Gelderland

Begindatum:

1 mrt 2022

Einddatum:

1 mrt 2023

Uren per week:

18-24

Publicatiedatum:

23 dec 2021

Over Parkmanagement Zutphen

Parkmanagement Zutphen zet zich in voor de meer dan driehonderd bedrijven op de vier bedrijventerreinen van de gemeente: De Mars, De Stoven, De Revelhorst en de Lage Weide. In deze stichting werken de ondernemers al zo’n tien jaar met succes samen met de gemeente Zutphen om de bedrijventerreinen veilig, schoon en bereikbaar te houden. Denk hierbij aan collectieve beveiliging (met KVO-B-certificering), bewegwijzering en collectieve inkoopvoordelen op onder andere energie en glasvezel.

Wat ga je doen?

Jouw focus ligt op het verstevigen van de samenwerking en organisatiegraad en verdere uitvoering van het vastgestelde businessplan De Mars. Andere onderwerpen die aandacht vragen, zijn: de samenwerking tussen de bedrijven, acquisitie, de energietransitie en duurzaam en circulair ondernemen. Ook vertegenwoordig je de ondernemers in de Cleantech Regio en richting de provincie Gelderland. Verder ben je het aanspreekpunt voor alle praktische zaken rondom bedrijventerreinen.

Kom jij ons en daarmee het ondernemerschap op de bedrijventerreinen versterken? Ben je een gedreven netwerker die verbindingen kan leggen tussen mensen en partijen en kun je die verschillende belangen managen? Solliciteer dan op deze uitdagende functie!

We zoeken iemand die

  • de taal van de ondernemers spreekt;
  • strategisch en tactisch inzicht heeft;
  • sterke communicatieve vaardigheden heeft;
  • bestuurlijk en politiek sensitief is;
  • de stad Zutphen kent;
  • een hbo denk- en werkniveau heeft.

Wij bieden:

Wij bieden een zelfstandige en uitdagende functie voor  18-24 uur per week. Deze klus is voor 1 jaar, met mogelijkheid tot verlenging met één jaar. Je doelen en te verwachten resultaten bespreek je met het bestuur, waaraan je ook verantwoording aflegt. Je uren kun je in overleg over de week verdelen.
 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.