Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Ervaren Inkomensregisseur Bestandsbeheer

Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland

Sluit over 9 dagen
65 36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

21 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

De afdeling Inkomen en zekerheid van het sociaal domein is op zoek naar een ervaren regisseur inkomen die flexibel ingezet kan worden.

Werkzaamheden

  • Afhandeling van aanvragen levensonderhoud Participatiewet
  • Het voeren van intakegesprekken: brede uitvraag naar leefgebieden en het rapporteren van deze gesprekken
  • Eventueel participeren in projecten gericht op inkomen waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling

Resultaten

  • Het behalen van beoogde resultaten
  • Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties
  • Tijdig (binnen de afhandelingstermijnen) en nauwkeurig rapporteren

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)
  • De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie)
  • Een maximum uurtarief van 65,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon werk -/ verkeer en fee externe administratieve broker
  • Per november 2025 beschikbaar voor 36 uur per week, verspreid over 4 tot 5 dagen per week
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als inkomensregisseur
  • Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als ervaren inkomensregisseur rechtmatigheid bij een gemeentelijke instelling
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite4GWS, benoem waar deze is opgedaan
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het afhandelen aanvragen levensonderhoud

Wensen en competenties

Competenties

  • Uitstekende communicatieve en redactionele vaardigheden
  • Proactief
  • Coachende vaardigheden
  • Zelfsturend vermogen
  • Samenwerken
  • Flexibiliteit

Organisatie en team

Organisatie

Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen. Samen, open, flexibel en lerend creeren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeen en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag en morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!

Afdeling

Het Sociaal domein biedt o.a. dienstverlening op het gebied van inkomensondersteuning, werk en zorg voor de inwoners van Zoetermeer. Als uitvoeringsorganisatie van het sociaal domein bevorderen we bestaanszekerheid, kansengelijkheid en het welzijn van de inwoners van Zoetermeer. Dit doen we door:

  • In samenhang en samenwerking te werken aan passende en tijdige ondersteuning;
  • Publieke middelen rechtmatig, efficient en effectief in te zetten;
  • Aandacht te hebben voor wat nodig is;
  • we werken vanuit de bedoeling;
  • we bieden daar waar nodig maatwerk;
  • Te doen wat we beloven;
  • Het werkgeluk van onze mensen te stimuleren en te faciliteren.

Gespreksinformatie

Planning en selectieproces

  • De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 4 november 2025 tussen 13:00 uur en 17:00 uur.
  • De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 3 november 2025 bericht.
  • Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Fee

Een externe administratieve broker brengt voor deze opdracht 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen

  • Maximaal 5 pagina's
  • Opgesteld in het Nederlands
  • Minimaal 2 referenties

Werkdagen

De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag.

Overige informatie

Een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding over het facturatieproces.

Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 23 oktober 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden uiterlijk op maandag 27 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. De reactietermijn van deze uitvraag duurt tot vrijdag 31 oktober 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur