Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Technisch Manager Zwembad

Het Rond 1, 3701 HS Zeist, Nederland

Sluit over 26 dagen
Geen maximum 16 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

4 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Voor zwembad Dijnsselburg in de gemeente Zeist zijn wij op zoek naar een ervaren technisch manager die specifiek verantwoordelijk wordt voor het eigenaarsonderhoud van een zwembad en daarbij goed en duidelijk weet samen te werken met een externe exploitant. Je speelt in op actuele vragen op gebied van de technische toekomst van het zwembad en je hebt een adviserende rol over de samenwerking en inrichting van het werk. Je werkt vanuit ons technisch team en in samenwerking met een accountmanager en bent daarbij zowel op kantoor, bij het zwembad of digitaal aan het werk.

De rol van het technisch managment ligt voornamelijk in:

  • Regievoering op technische samenwerking met externe exploitant;
  • Planmatig onderhoud laten uitvoeren op basis van onderhoudsplannen;
  • Inkopen van onderhoudswerkzaamheden bij aannemers;
  • Toezien op de werkzaamheden en opleveren van het werk;
  • Verhelpen van technische klachten en storingen;
  • Advisering over toekomstplannen, verduurzaming en organiseren van het werk.

Wij zijn op zoek naar een vakkundige technisch beheerder zelfstandig inzetbaar is op alle aspecten van het technisch beheer van het zwembad. Iemand die de eigenaars verantwoordelijkheden scherp heeft en deze ook kan overbrengen in de samenwerking met de externe exploitant. We zoeken iemand die gestructureerd werkt, duidelijk is in woord en vastlegging van afspraken. Bij voorkeur heb je kennis en ervaring op gebied van adviseren over technische aspecten bij ontwikkelplannen, verduurzamen en manier van beheer en samenwerking.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag
  • Aantoonbare afgeronde opleiding in een (installatie) technische opleiding richting bouwkunde/werktuigbouwkunde op minimaal MBO+ niveau.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met het technisch beheren van gebouwen volgens onderhoudsplannen

Wensen en competenties

Wensen

  • afgeronde opleiding in een (installatie) technische opleiding richting bouwkunde/werktuigbouwkunde op HBO niveau (10 punten)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare kennis en ervaring met de technische eigenaarsrol van een zwembad (30 punten)
  • Aantoonbare kennis en ervaring met het samenwerken met een externe exploitant waarbij huuders onderhoud is ondergebracht (20 punten)
  • Aantoonbare ervaring met rapporteren, beargumenteren en verslaglegging van technische overleggen (10 punten)
  • Aantoonbare ervaring met het inkopen van technisch werk, in verschillende aanbestedingsvormen (10 punten)
  • Aantoonbare kennis en ervaring met onderhoudsplannen, rapporteren en verwerken van onderhoudsgegevens in onderhoud systemen (10 punten)
  • Aantoonbare ervaring met adviseren over het technisch beheer binnen de eigen organisatie en de samenwerking met externe partners (10 punten)

Competenties

  • Communcatief vaardig
  • Voeren van regie
  • Samenwerking
  • Overzicht houden
  • Gestructureerd

Organisatie en team

De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden vertrouwen, kracht en nabijheid. De werksfeer is open en prettig en onze cultuur is informeel. Met zon 400 collegas werken we voor en met ongeveer 67.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Als organisatie willen we op de hoogte zijn van wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen. We juichen het toe als je daaraan je eigen perspectief en waarde toevoegt en verwelkomen dus iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Waar je wieg ook heeft gestaan, wat ook je achtergrond, levensstijl of geloof is, of je nou topsporter bent of een beperking hebt, of allebei, als je je herkent in het profiel, solliciteer! In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en word je ondersteund door de organisatie, zodat je als mens en als professional blijft groeien. We zijn niet op zoek naar een perfecte medewerker, maar iemand die zijn kwaliteiten, rafelrandjes en zelfkennis wil inzetten om met humor en lef uitdagingen te lijf te gaan.

Het Vastgoed team werkt met ca. 15 collegas aan het behoud en de ontwikkeling van het maatschappelijk vastgoedmanagement in de gemeente Zeist. We verbinden vanuit de eigenaarsrol en hebben oog voor het presteren van het vastgoed en grondbezit op verschillende aspecten. Onze portefeuilles bestaan uit Onderwijshuisvesting, Maatschappelijk Vastgoed, Eigen Vastgoed, en Grondzaken & Strategisch bezit. We zijn ingericht met accountmanagement, technisch beheer, juridisch beheer, administratief beheer en projectmanagement.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 09 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 03 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 25 augustus 2025 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 27 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777 De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 01 september 2025 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Flextender brengt voor deze opdracht 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen: Maximaal 3 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen: in overleg

Is hybride werken mogelijk: deels

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur