Corporate recruiter

Het Rond 1, 3701 HS Zeist, Nederland

Sluit over 4 dagen
80 24 Utrecht

Begindatum:

1 aug 2025

Einddatum:

1 jan 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

23 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Zeist mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente Zeist. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.” 

Organisatie 
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig en onze cultuur is informeel. Met zo’n 600 collega’s werken we voor en met ongeveer 66.500 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Als organisatie willen we op de hoogte zijn van wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen. We juichen het toe als je daaraan je eigen perspectief en waarde toevoegt en verwelkomen dus iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Waar je wieg ook heeft gestaan, wat ook je achtergrond, levensstijl of geloof is, of je nou topsporter bent of een beperking hebt, of allebei, als je je herkent in het profiel, solliciteer!     

In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en word je ondersteund door de organisatie, zodat je als mens en als professional blijft groeien. We zijn niet op zoek naar een perfecte medewerker, maar iemand die zijn kwaliteiten, rafelrandjes én zelfkennis wil inzetten om met humor en lef uitdagingen te lijf te gaan.    

Team 
We werken domein specifiek. Ter vervanging van een zwangerschapsverlof zoeken we een coporate Recruiter voor het Sociaal Domein. Het recruitmentteam bestaat verder uit een adviseur arbeidsmarktcommunicatie die zich bezighoudt met de strategische arbeidsmarkt projecten. En twee coporater recruiters voor het fysieke domein en de in- en externe dienstverlenging. Daarnaast is er nog een recruiter in dienst die gemeentebreed ondersteund en de focus heeft op het maken van vacatureteksten en het uitzetten van vacatures via de verschillende kanalen.  

Opdracht 
Een slagvaardige netwerker, die energie krijgt van het binnenhalen van nieuw talent. 

Een beetje sales in gemeenteland, daar zijn we niet vies van. En jij snapt dat wel: werken in een complexe, politiek gestuurde organisatie, met een grote verscheidenheid aan functies, is het verkopen waard! Als geen ander weet je dat de invulling van vacatures in deze tijd vraagt om een andere aanpak. We hoeven jou dus ook niet uit te leggen hoe je nieuwe potentiële collega’s verleidt om voor Gemeente Zeist te komen werken en duurzaam te binden aan onze organisatie.  

Met jouw werving- en selectieskills adviseer je over de meest effectieve arbeidsmarktaanpak en het bereiken van de juiste doelgroep. Zo weet je scherpe vragen te stellen tijdens een vacature-intake en je komt met creatieve en alternatieve oplossingen als het werven via de reguliere weg niet lukt. Denk hierbij aan de verschillende mogelijkheden om onze vacatures te vermarkten, zowel digitaal als offline. En laten we niet vergeten: jij zorgt ervoor dat de aankomende medewerkers de perfecte kandidaat- en reis beleven!  

Om de gewenste transformatie te maken voorzie jij onze vacaturehouders van een integraal recruitmentadvies en ontzorg je hen door een vlot lopend proces. Het in kaart brengen van en het anticiperen op de (aankomende) capaciteitsvraagstukken spelen hierin een belangrijke rol. 

 Vereisten / knock-outcriteria 
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarden zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een maximum uurtarief van €80,00 excl. BTW, inclusief woon-werkverkeer en fee externe partij en overige kosten;
3. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als corporate recruiter binnen het sociaal domein, zorg en/ of jeugdzorg en maatschappelijk werk.

 Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten) 
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als recruiter binnen een gemeentelijke instelling (50 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als corporate recruiter binnen een organisatie met gemiddeld 500 werknemers het sociaal domein, zorg en/ of jeugdzorg en maatschappelijk werk, maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met AFAS, benoem duidelijk in het cv waar deze werkervaring opgedaan is; (10 punten);
8. In het bezit van een eigen actieve LinkedIn Recruiter Lite licentie (of bereid om dit zelf aan te schaffen bij aanvang van de opdracht) (10 punten).

Competenties 
- Resultaatgericht;
- Klantgericht;
- Proactief;
- Creatief.

Functieschaal 
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. 

CV-eisen 
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. 

Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr  
Is hybride werken mogelijk:  ja  

Planning 
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 4 juli tussen 12.00 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 2 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag. 

Fee externe partij 
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Voor de zzp'er

  • De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij de externe partij.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur