thumbnail
thumbnail

Projectleider Civiel

Gemeente Zaltbommel

Hogeweg 11, 5301 LB Zaltbommel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 135,00
8 uur per week Gelderland

Begindatum:

1 mrt 2024

Einddatum:

28 feb 2025

Uren per week:

8 uur per week

Publicatiedatum:

6 feb 2024

Omschrijving van de opdracht
Werken voor  de gemeente Zaltbommel betekent werken voor een kleine stad die in veel zaken groot is. En er is meer dan de stad; een buitengebied van 11 dorpen met bruisende ontwikkelingen, levendige woonwijken, veel bedrijvigheid, moderne voorzieningen, schitterende monumenten én een rijke (cultuur)historie. Open werksfeer, goed bereikbaar en een dynamische omgeving. Dat is werken bij de gemeente Zaltbommel in een notendop. Wij kennen weinig hiërarchie en iedereen loopt bij elkaar naar binnen. Het gemeentekantoor staat vlak naast de A2 en er is een rechtstreekse treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Tel daar nog een gratis parkeerplek voor de deur bij op en je hebt het recept voor een ideale werkomgeving. In deze opdracht krijg je veel ruimte voor je eigen inbreng en leid je projecten die het team Realisatie, binnen de afdeling Realisatie en Beheer, moet realiseren. Het zwaartepunt van deze projecten ligt op het gebied van infrastructuur en openbare ruimte. Je coördineert namens gemeente Zaltbommel 2  projecten in samenwerking met provincie Gelderland.  Je bent de verbindende factor tussen beide belanghebbenden en je houdt hierbij de doorlooptijden, randvoorwaarden en benodigde financiële middelen in de gaten en komt met oplossingen/adviezen wanneer iets uit de pas dreigt te lopen.

Verantwoordelijkheden
In deze opdracht krijg je veel ruimte voor je eigen inbreng en leid je projecten die het team Realisatie, binnen de afdeling Realisatie en Beheer, moet realiseren.  Je behartigt de belangen van gemeente Zaltbommel vanuit een coördinerende rol tussen provincie Gelderland en gemeente Zaltbommel, Je houdt hierbij de doorlooptijden, randvoorwaarden en benodigde financiële middelen in de gaten en komt met oplossingen/adviezen wanneer iets uit de pas dreigt te lopen. Je stuurt vanuit gemeente Zaltbommel op zaken als grondverwerving en bestemmingsplanprocedures.

Je communiceert duidelijk en helder naar je opdrachtgever over de voortgang en de financiële stand van zaken van de projecten. Profiel van de kandidaat projectleider civiel: Wij zoeken een projectleider met een gezonde dosis prestatiedrang, durf, teamgeest en flexibiliteit. Je kunt buiten de lijnen kleuren en kunt projecten trekken. Je hebt minimaal een HBO-werk- en denkniveau en aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie en in onze regio. Je hebt ervaring als civieltechnisch projectleider en bent in staat om door de juiste vragen te stellen de kern te raken. Naast een flexibele houding en een goede uitvoering van de inhoudelijke taken, verwachten wij dat je buiten de gebaande paden kunt denken en denkt in mogelijkheden en creatieve oplossingen volgens het principe van het boerenverstand. Belangrijk in deze functie zijn inlevingsvermogen en communicatieve vaardigheden.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1maart 2024 tot en met 28 februari 2025 voor 8 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel met 2x 1 jaar worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. Indien het CV (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het CV is in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen ZAL leiden tot uitsluiting. Toelichting eisen: De werkervaring zoals gevraagd in de eisen moet duidelijk zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem de functie, bij welke opdrachtgever deze werkervaring is opgedaan en de periode [mm-jjjj]. Bij het niet benoemen van de functie, het aantal jaren werkervaring en bij welke opdrachtgever deze gevraagde ervaring / kennis is opgedaan, zal de aanbieding terzijde worden gelegd.

  • minimaal 5 jaar gemeente ervaring

  • hbo opleiding afgerond

  • Bewijsmiddel De inschrijver dient binnen 5 kalenderdagen na ontvangst van het voornemen tot gunning de volgende bewijsmiddelen aan te leveren: Een recent bewijs (< 6 maanden) van inschrijving in het beroeps-/handelsregister als bedoeld in artikel 2.98 van de Aanbestedingswet 2012, waaruit het bestaan van de onderneming blijkt, volgens de eisen die gelden in het land waarin de inschrijver is gevestigd, dan wel een verklaring of attest onder ede. Tevens dient uit het bewijs van inschrijving de tekenbevoegdheid te blijken van de ondertekenaar van de inschrijving. Er dient na de voorlopige gunning door de kandidaat aan wie aanbestedende dienst voornemens is de opdracht te gunnen, bewijs te worden aangeleverd dat hij beschikt over een VOG dan wel dat hij een VOG heeft aangevraagd. De volgende screeningsprofielen uit het VOG zijn vereist: 11 - bevoegdheid hebben tot het raadplegen en/of bewerken van systemen 12 - met gevoelige informatie/vertrouwelijke informatie omgaan 53 - beslissen over offertes (het voeren van onderhandelingen en het afsluiten van contracten) en het doen van aanbestedingen

Wensen

  • Kandidaat heeft ervaring met het aansturen van complexe, meerderjarige projecten in alle fasen van het project. Geef hiervoor twee referenties op in de toelichting. (40%)

  • Kandidaat is vaardig in het adviseren van de ambtelijk en bestuurlijk opdrachtgever in zijn projecten. Geef hiervoor twee referenties op in de toelichting waaruit dit blijkt. (30%)

  • Kandidaat weet hoe de omgeving, met name het tuinbouwgebied als belanghebbende, betrokken moet worden bij zijn/haar projecten. Geef hiervoor twee referenties op in de toelichting waaruit dit blijkt. (30%)

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Projectleider Civiel die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.