Karel de Grotestraat 30, 3962 CL Wijk bij Duurstede, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 jul 2026Uren per week:
32-36Publicatiedatum:
16 jun 2025Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Wijk bij Duurstede mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente Wijk bij Duurstede. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.
Dit is de gemeente Wijk bij Duurstede: Groot genoeg om klein te blijven
Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede met ongeveer 24.000 inwoners en 150 medewerkers een relatief kleine gemeente, waar het fijn is om te wonen en te werken. We zijn klein en dat zien we als voordeel. Want werken voor onze gemeente wil zeggen dat je niet alleen je hoofd gebruikt, maar ook je handen uit de mouwen steekt en met je voeten in de klei staat. Je weet mét en voor wie je werkt en je ziet het resultaat van je werk in de praktijk tot stand komen. Korte lijnen met inwoners, ondernemers en het bestuur maken je werk interessant. Daarbij zetten we een gezonde dosis pragmatiek in. Naast je vakkennis is er volop ruimte om je talenten in te zetten. Het is denken én doen geblazen hier in Wijk. Daarbij vinden we het belangrijk dat we elkaar goed kennen en het leuk hebben met elkaar.
Bij de gemeente Wijk bij Duurstede verwelkomen wij graag mensen met verschillende leeftijden, achtergronden, overtuigingen en voorkeuren. We vinden het belangrijk dat jouw talenten en kwaliteiten worden benut en dat je met vertrouwen en plezier je werk kan doen. Verhalen van collega’s over hoe het is om bij ons te werken vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl.
Opdracht
Als handhaver ben je dagelijks op straat te vinden om de veiligheid en leefbaarheid te bevorderen. Je wijst inwoners, burgers en bezoekers op gewenst gedrag. Je doet dat zoveel mogelijk door het gesprek aan te gaan en in overleg tot een oplossing te komen. Als het nodig is geef je een waarschuwing of deel je een boete uit. Daarnaast onderhoud je contact met de politie en met de relevante netwerkpartners in de gemeente en ben je regelmatig aanwezig bij informatieavonden rondom veiligheid die de gemeente organiseert.
Als BOA handhaaf je de APV, de Drank- en horecawet en diverse milieu- en verkeerswetten. Je controleert ook de naleving van de vergunning(en) bij evenementen. Je werkt planmatig, deels aan de hand van binnengekomen meldingen en deels aan de hand van de prioriteiten in het jaarplan. Dit doe je samen met je 2 collega BOA’s.
Bij deze opdracht is het belangrijk dat de kandidaat zelf over de juiste kleding beschikt.
Voor deze opdracht mag bovenop het uurloon een buitendagvenstertoelage in rekening worden gebracht als er daadwerkelijk ’s avonds buiten het dagvenster of in het weekend wordt gewerkt.
De buitendagvenstertoelage is een percentage van het salaris per uur (50%, 75% of 100%). We houden hiervoor de toelages aan zoals in de CAO is opgenomen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Detavast constructie: de kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na maximaal 2080 uur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden;
3. Een maximum uurtarief van €62,- exclusief BTW, inclusief reiskosten woon – werkverkeer en fee externe partij.
4. Aantoonbaar in bezit van een geldig BOA-getuigschrift en/of afgeronde HTV opleiding;
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als boa domein 1 bij een gemeente.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Aantoonbare werkervaring als boa domein 1 bij een gemeente met 50.000+ inwoners; (25 punten)
7. Aantoonbaar in het bezit van een geldig RTGB certificaat; (25 punten)
8. Aantoonbaar in het bezit van een geldig EHBO-diploma; (20 punten)
9. Aantoonbaar in het bezit van een geldig verkeersregelaarsdiploma; (10 punten)
10. Uiterlijk beschikbaar per 1 september 2025; (20 punten)
Competenties
Daadkrachtig
Oplossingsgericht
Makkelijk benaderbaar
Flexibel
Betrouwbaar
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 27 juni van 11.00 uur tot 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
'Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren.