Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Privacy Officer

Hooiweg 9, 9801 AJ Zuidhorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
90 24 Groningen

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

27 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Het inventariseren, toetsen en publiceren van verwerkingen van persoonsgegevens in de gemeente, waar nodig doormiddel van een Data Protection Impact Assessment. Deze werkzaamheden vinden plaats in samenwerking met de medewerkers die het proces kennen en de verantwoordelijk teammanager.

Kandidaat omschrijving

Gewenste vaardigheden:

  • Communicatief vaardig (woord en gesprek)

  • Procesmatig en analytisch denken

  • Nauwkeurig en zorgvuldig

  • Gestructureerd werken

Persoonlijkheid: Assertief, proactief, enthousiast, flexibel, samenwerkings- en oplossingsgericht.

Eisen

  1. Relevante HBO opleiding

  2. Minimaal 1 jaar relevante werkervaring op het gebied van privacy, waaronder als Privacy Officer.

  3. Minimaal 2 dagen fysiek aanwezig op werklocaties van de gemeente.

  4. Op deze Groningen huurt in opdracht zijn onze inkoopvoorwaarden van toepassing (zie bijlage).

  5. Geen ZZP-er. In de offerte dient benoemd te zijn en verklaard te worden dat de kandidaat in loondienst werkzaam is bij het bureau en geen ZZP-er is of anderszins onderbouwd te worden dat de opdracht voldoet aan de wet DBA.

Wensen en competenties

  1. Uurtarief
    Weging prijsdeel: 20 %

  2. Grondige kennis van de AVG en relevante nationale wetgeving.
    Weging:25 %

  3. Ervaring met het uitvoeren van DPIA’s.
    Weging:15 %

  4. Aantoonbare kennis en ervaring bij een gemeente.
    Weging:15 %

  5. Interview
    Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Weging: 25 %

    • De wijze waarop de ervaring met vergelijkbare werkzaamheden in het gesprek wordt onderbouwd.

    • Prettige en kundige gesprekspartner.

    • Organisatie sensitief overkomend.

Gespreksinformatie

De gesprekken vinden plaats op: donderdag 10 juli

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Bij voorkeur op dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.