Hooiweg 9, 9801 AJ Zuidhorn, Nederland
Begindatum:
29 apr 2024Einddatum:
31 aug 2024Uren per week:
20Publicatiedatum:
10 apr 2024Opdrachtomschrijving
Als adviseur facilitaire dienstverlening initieer je vanuit je vakinhoudelijke expertise ten minste één en mogelijk twee facilitaire aanbestedingen. Het gaat in ieder geval om de organisatie brede aanbesteding dienstkleding en mogelijk externe beveiliging. Een inkoopadviseur vanuit ons eigen bureau inkoop maakt onderdeel uit van het aanbestedingsteam. De inkoopadviseur begeleidt het gehele inkoopproces. De taken die door de inkoopadviseur onder andere worden uitgevoerd zijn het opstellen van de leidraad, opstellen van de conceptovereenkomst, advisering over de gunningscriteria en het programma van eisen, publicatie van de aanbesteding en het voorzitten van de beoordeling. Jij zorgt ervoor dat je de juiste mensen aan tafel krijgt om de belangrijkste inhoudelijke input uit de organisatie op te halen en op papier te zetten. Dit in de vorm van een opdrachtomschrijving en programma van eisen. Optioneel is de opdracht uit te breiden met aanbestedingen i.s.m. de medewerker facilitaire dienstverlening: BHV opleidingen en (hulp)middelen.
Kandidaatomschrijving
Communicatief vaardig, analytisch, verantwoordelijk, samenwerken, verbinden, resultaatgericht, afmaker.
De ideale kandidaat kan kan goed zelfstandig en in teamverband werken. Hij/zij weet gemakkelijk verbinding te leggen met andere collega's en kan, vanuit kennis en ervaring, gemakkelijk bepalen welke collega's nodig zijn bij het voltooien van de opdracht(en).
Interviewplanning
De gesprekken staan gepland op 24 april
Eisen
HBO Facility Management
Minimaal 1 jaar relevante ervaring als adviseur facilitaire dienstverlening of vergelijkbare functie.
Startdatum uiterlijk eind april
Minimaal 1 dag per week op kantoor
Woonachtig in 1 van de drie noordelijke provincies
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Relevante kennis (opleidingen) en werkervaring. Opbouw en inhoud van de brief. Persoon achter de brief (Weging: 25 %)
Schriftelijke vaardigheid (ervaring met het schrijven van adviezen)
Weging: 15 %
Ervaring als adviseur facilitaire dienstverlening bij een aanbesteding
Weging: 10 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Klik met het team
(Weging: 25 %)
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.