Adviseur facilitaire dienstverlening ter vervanging van zwangerschap

Hooiweg 9, 9801 AJ Zuidhorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
85 20 Groningen

Begindatum:

29 apr 2024

Einddatum:

31 aug 2024

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

10 apr 2024

Opdrachtomschrijving
Als adviseur facilitaire dienstverlening initieer je vanuit je vakinhoudelijke expertise ten minste één en mogelijk twee facilitaire aanbestedingen. Het gaat in ieder geval om de organisatie brede aanbesteding dienstkleding en mogelijk externe beveiliging. Een inkoopadviseur vanuit ons eigen bureau inkoop maakt onderdeel uit van het aanbestedingsteam. De inkoopadviseur begeleidt het gehele inkoopproces. De taken die door de inkoopadviseur onder andere worden uitgevoerd zijn het opstellen van de leidraad, opstellen van de conceptovereenkomst, advisering over de gunningscriteria en het programma van eisen, publicatie van de aanbesteding en het voorzitten van de beoordeling. Jij zorgt ervoor dat je de juiste mensen aan tafel krijgt om de belangrijkste inhoudelijke input uit de organisatie op te halen en op papier te zetten. Dit in de vorm van een opdrachtomschrijving en programma van eisen. Optioneel is de opdracht uit te breiden met aanbestedingen i.s.m. de medewerker facilitaire dienstverlening: BHV opleidingen en (hulp)middelen.

Kandidaatomschrijving
Communicatief vaardig, analytisch, verantwoordelijk, samenwerken, verbinden, resultaatgericht, afmaker.

De ideale kandidaat kan kan goed zelfstandig en in teamverband werken. Hij/zij weet gemakkelijk verbinding te leggen met andere collega's en kan, vanuit kennis en ervaring, gemakkelijk bepalen welke collega's nodig zijn bij het voltooien van de opdracht(en).  

Interviewplanning
De gesprekken staan gepland op 24 april

Eisen

  • HBO Facility Management

  • Minimaal 1 jaar relevante ervaring als adviseur facilitaire dienstverlening of vergelijkbare functie.

  • Startdatum uiterlijk eind april

  • Minimaal 1 dag per week op kantoor

  • Woonachtig in 1 van de drie noordelijke provincies

Gunningscriteria

  • Weging prijsdeel: 25 %

Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Relevante kennis (opleidingen) en werkervaring. Opbouw en inhoud van de brief. Persoon achter de brief (Weging: 25 %)

Schriftelijke vaardigheid (ervaring met het schrijven van adviezen)
Weging: 15 %

Ervaring als adviseur facilitaire dienstverlening bij een aanbesteding
Weging: 10 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Klik met het team
(Weging: 25 %)

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.