Begindatum:
1 nov 2024Einddatum:
1 mei 2025Uren per week:
12 uur tot 24 uur per weekPublicatiedatum:
28 sept 2024Facilitaire Zaken
Als facilitair medewerker binnen de afdeling Facilitaire Zaken zorg je ervoor dat je collega’s hun werk goed en efficiënt kunnen uitvoeren. Begrippen zoals kwaliteit, klantgerichtheid, proactief handelen, flexibiliteit, effectiviteit en efficiëntie staan centraal in deze functie. Je bent het visitekaartje vanuit de gemeente en samen met je collega’s uit het team Facilitair ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan facilitaire taken, waardoor geen dag hetzelfde is en je constant in beweging bent!
Verantwoordelijkheden
Als facilitair medewerker run jij, samen met je collega’s, het bedrijfsrestaurant. Je bent van A tot Z betrokken: van het klaarmaken van de maaltijden tot het schoonhouden van de eetruimtes en het opruimen na afloop.
Je voert taken uit op het gebied van bode-, reprowerkzaamheden en postverwerkingen. Je assisteert bij diverse activiteiten en huwelijken, soms ook in het weekend. Daarnaast verhelp je technische storingen en voer je kleine reparaties uit.
Je ondersteunt bij vergaderingen/bijeenkomsten en assisteert bij logistieke zaken zoals het klaarzetten van alle benodigde materialen en bent verantwoordelijk voor de nazorg na het gebruik van de ruimtes.
Je zorgt ervoor dat het gemeentekantoor en de overige gemeentelijke gebouwen netjes, opgeruimd en schoon zijn.
Je beheert de voorraad en zorgt ervoor dat materialen tijdig worden aangevuld.
Je voert dagelijks onderhoud uit aan de koffiemachines.
Je geeft rondleidingen aan bezoekers en toeristen in het historische stadhuis van Franeker (betreft periode april t/m oktober)
Je werkt volgens een rooster, waarbij je uren zijn verdeeld over minimaal drie dagen. In aanvang ben je beschikbaar op in ieder geval de dinsdag-, woensdag- en donderdagmiddag. Je bent je ervan bewust dat flexibiliteit nodig is om goed samen te werken in teamverband en om elkaar waar nodig te vervangen.
Je bent bereid om in de avonden te werken wanneer er vergaderingen of bijeenkomsten zijn.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2024 tot 1 mei 2025 voor 12 tot 24 uur per week. De opdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
Je hebt een afgeronde MBO- opleiding, bij voorkeur op het gebied van facilitaire dienstverlening.
Je hebt ervaring in vergelijkbare facilitaire functies.
Je bent flexibel inzetbaar en kunt volgens een rooster werken, waarbij je uren verdeeld zijn over minimaal drie dagen. In het begin ben je in ieder geval beschikbaar op de dinsdag-, woensdag- en donderdagmiddag.
Wensen
Je hebt een vriendelijke, servicegerichte houding, bent representatief en weet collega’s en bezoekers altijd professioneel te woord te staan (25%)
Je bent flexibel en bereid om dat stapje extra te zetten, vooral in drukke of bijzondere periodes (25%)
Je hebt basisvaardigheden op het gebied van digitale systemen en beschikt over een bhv-diploma (bedrijfshulpverlening), of je bent bereid dit te behalen (20%)
Je denkt oplossingsgericht, bent proactief en ziet op welke momenten waar facilitaire ondersteuning nodig is (20%)
Je onderschrijft de kernwaarden (vertrouwen, doel- en resultaatgericht, klantgericht, integer en betrouwbaar) van de gemeente Waadhoeke, past deze toe in je werkzaamheden en draagt deze proactief uit (5%)
Externe heeft affiniteit met de Friese taal en een positieve houding tegenover meertaligheid (5%)